Sivut

torstai 20. heinäkuuta 2017

"Miten sulla menee?"

Mitä tää kaikki on? Mä oon hukassa. Kaikki tuli kerralla ja ryminällä, enkä enää pysy itsekään mukana. Onko tää mun elämä, vai jonkun muun?

On ollut paska vuosi. Viime kesänä mä en osannut kuvitellakaan mitään tällaista. Mä oon eronnut, pettynyt, tottunut. Yllättynyt, positiivisesti ja negatiivisesti. Löytänyt uuden lähempää kuin uskoinkaan. Ja nyt mä oon yhtäkkiä menossa naimisiin. Eikä se edes oo vitsi.

Kaikki on innoissaan. Sen edellisen jälkeen tää on parasta, mitä ihmiselle voi tapahtua. Ja se tapahtui mulle. Mä meen kouluun, töihin, naimisiin. Saan lisää lapsia ja elän sittenkin sen elämän, joka tuntui jo kerran menetetyltä. Ja mua hämmentää. Hämmentää niin paljon. Mä katson iltaisin peiliin: hei oonko mä siinä? Ja mä olen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti