Sivut

lauantai 31. joulukuuta 2016

Hyvää uutta vuotta!

Taas uusi vuosi. Puhdas pöytä, uusi alku ja niin edelleen. En nyt tiedä.

Joulu sujui paremmin kuin odotin. Sain olla rauhassa, rauhoittua, levätä. Ennen sitä ja sen jälkeen kaikki on kuitenkin ollut enemmän tai vähemmän helvettiä. Näen kuinka rikki ihmiset ovat mun takia. Yritän olla itsekäs, kerrankin kunnolla, eikä niin, että teen valintani säälistä. Mulle juoruillaan sieltä ja täältä, enkä enää tiedä mikä on totta, mikä valetta. En halua kuunnella. Mun tekee mieli lähteä pois, mutta edelleen on liian aikaista sille.

Äitiys on ainoa asia, minkä mä olen hoitanut mallikkaasti ja kunnolla. Kaikki muu on vituillaan, eikä helpotusta näy. Alku vuodesta on luvassa muutama juttu, jotka saattavat parantaa tilannetta, mutten täysin laskisi senkään varaan.

Rakettien pauke sekoittaa mun päätä, palataan paremmalla ajalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti