Sivut

lauantai 21. marraskuuta 2015

Mennyt, tuleva, nyt

Mä olen päässyt pitkälle. Kompuroinut, käynyt reunalla, tehnyt huonoja valintoja. Ollut liian lähellä luovuttamista. Selvinnyt teidän avulla, blogin avulla pahimman yli. Saanut ystäviä, menettänyt ystäviä. Tehnyt typeriä valintoja, jättänyt kuuntelematta muiden ohjeita. Ja mä olen loppujen lopuksi kuitenkin tehnyt kaiken oikein.

Ilman niitä typeriä valintoja, kyyneleitä ja hajonneita ihmissuhteita mulla ei olisi kaikkea tätä, mitä mulla nyt on. Tässä blogissa on tallella kaikki suurimmat vastoinkäymiset ja onnistumiset, joita mä olen kohdannut matkalla tähän pisteeseen ja vihdoin mä voin sanoa, että mä olen aidosti onnellinen.

Tommi, Salla, kaikki sekoilu heidän kanssaan. Lääkkeet, viina, tupakka. Lauri. Menetetyt ystävät, uudet ystävät. Huumeet. Itsetuhoisuus, viha, inho, riidat. Ja kaiken jälkeen mä olen tässä.

Voi luoja että mun on hyvä olla just nyt.

3 kommenttia: