Sivut

tiistai 15. syyskuuta 2015

Jos

Mä niin tahtoisin saada hänet ymmärtämään edes yhden asian. Mä tahtoisin opettaa hänelle, että menneisyydessä ei ole hyvä elää. On pakko hyväksyä se, miten asiat on nyt ja katsoa tulevaan. Korjata tekemänsä virheet tai vain yksinkertaisesti oppia elämään niiden kanssa.

Jos, jos, jos. 
Jos mä silloin olisin tehnyt toisin... 
Jos sä et olis... 
Jos, jos, jos.
Mulla olis nyt työ JOS...
Mulla olis nyt rahaa JOS...
Mä olisin nyt onnellinen JOS...

Kuinka turhauttavaa onkaan katsoa vierestä, kun toinen saamattomana makaa paikallaan päivästä toiseen, syyttelee muita omista virheistään, eikä edes yritä korjata asioita.

"JOS sä ääliö nyt nostaisit persees siitä sohvalta ja tekisit jotain tuon jossittelun sijasta, saattaisit sä joskus vielä saavuttaa tässä elämässä jotain."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti