Sivut

perjantai 17. huhtikuuta 2015

Painu vittuun mun elämästä

"Se ämmä pilaa mun elämän. Mä olisin melkein valmis vaikka tappamaan sen päästäkseni eroon siitä kakarasta. Kukaan ei tajua kuinka vaikeaa mun on selvitä rahallisesti, kun se lehmä imee mut tyhjiin. Mä tiedän, että se tulee menemään niin. Se ei ajattele kuin itseään, oikeesti se on itsekkäin ihminen jonka mä olen koskaan tuntenut."

Vitun munaton paska, kantaisit edes vastuun omista tekemisistäs. Miettisit mihin sen kyrpäs tunget ja miettisit joskus asioiden seuraamuksia. Kaikki ei aina mee just niin kuin sä tahdot, enkä mä elä täällä miellyttääkseni sua. Sä oot täysin tietoisena harrastanu seksiä mun kanssa ja mä oletan yli kakskymppisen äijän tietävän mitä käy ennemmin tai myöhemmin, jos panee ilman kumia. Nyt niin on käynyt ja sun on turhaa jauhaa paskaa musta mun selkäni takana mun omille ystäville. Tajuatko sä, että se on tappouhkaus? Mä voisin viedä sen oikeuteen heti, jos mä todella olisin se itsekäs ämmä, joka sä väität mun olevan. Mut ei, mä ajattelen sun parasta ja siedän tätä paskaa vielä kaiken tän jälkeen.

Ainakin yhtä ämmää sä olet mun selkäni takana lykkinyt ja tuskin oon ainoa, kenen kohdalla käy vahinko. Mä oon vaan tietääkseni ainoa, jolla on riittävästi itseluottamusta pitää se lapsi. Sä häivyt kuvioista ja jatkat touhujas. Teet saman paskan jollekin toiselle ja odotas vaan, kohta sulla on niitä lapsia vähän joka kulmalla.

Kasvaisit aikuiseks, kaikki ei aina pyöri sun napas ympärillä. Painu vittuun mun elämästä, loppu vuodesta nähdään virastoissa, kun mä vien sulta jokaisen sentin, jonka irti saan.

10 kommenttia:

  1. Käsket Laurin painua vittuun sun elämästä, kun samaan aikaan roikut ja takaat roikkua jatkossakin kiinni siinä jätkässä. Ehkäisyn käyttö ei ole ainoastaan miehen vastuulla. ja on muuten saatanan itsekästä pitää kersa vasten isän tahtoa ja taata virastoissa näkeminen. Olet helvetin tekopyhä itsekäs akka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voisi olla enempää kanssasi samaa mieltä! Ja sitten itketään ku ei se halua olla tekemisissä, voi voi. No eikai halua tuon ikäisenä olla isä lapselle mitä ei halua, naisen kanssa mitä ei halua. Haloo oo!

      Poista
    2. Mä en tahdo henkilökohtaisesti olla missään yhteydessä, mutta todellakin otan jokaisen sentin irti, joka mun lapselleni kuuluu. En edes itseni takia, vaan sen lapsen parhaaksi.

      Poista
  2. Kannattaa kyllä todellakin hankkiutua eroon tollasesta epävakaasta ja sekopäisestä tyypistä ennen kun se oikeasti toteuttaa uhkauksensa. Tollanen tyyppi voi tehdä ihan mitä tahansa tarpeeks stressaantuneena, ahdistuneena ja nurkkaan ajettuna. Sitten ihmetellään pahimman tapahduttua, että "Ei kyllä siitä olisi uskonut, että se vois tollasen teon tehdä. Ainahan se on ollu kova suustaan jne jne, mutta että ei olisi ikinä voinut uskoa sen oikeasti toteuttavan puheitansa.". Jos nyt sen lapsen haluast pitää ja Lauri ei,niin älä nyt saatana ole niin itsekäs, että vielä imet toisen kuiviin ja uhkailet virastoissa näkemisellä. Rajansa kaikella. Te ootte molemmat ihan käsittämättömiä. Missä maailmassa elätte? Tuntuu, että ihan jossain toisella planeetalla ja todellisuudessa kun meikäläinen.

    Toivon oikeesti, että saat asias kuntoon. En tiedä miksi mua raivostuttaa se, että joku tuntematon ihminen ei saa asioitansa järjestykseen ja että se elää jossain vääristyneiden ihmissuhteiden verkostossa vailla mitään käsitystä onnellisesta ja tasapainoisesta rakastavasta suhteesta ja tyytyy siihen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun asiat alkaa vihdoin olla niin kunnossa, kun ne voivat tällä hetkellä olla. Viimeinenkin mulle pahaa mieltä aiheuttava ihminen on ulkona mun elämästä, muutto lähestyy ja asiat järjestyy. Mä todellakin vaadin Laurilta elatusmaksut, koska mä tiedän sen olevan lapsen parhaaksi. En kai mä miljonäärinä tekis niin, mutta lottovoitto on vielä saamatta.

      Poista
    2. Kirjoituksistasi käy hyvin selville että kostoa sinä vaan haet ja ikävä kyllä syntymättömän lapsesi kustannuksella.

      Poista
  3. Joku korjatkoon, jos on tarpeen, mutta ethän sä mitään elareita saa, ellei Lauri tunnusta isyyttään ja hän tuskin sitä tekee, koska on vittumainen luuseri.

    VastaaPoista
  4. Valitettavasti miehen voi, ainakin oman käsitykseni mukaan, pakottaa verikokeeseen missä todetaan isyys ja elarit lähtee juoksemaan... eli naiset tosiaan voi pilata miehen elämän.

    VastaaPoista
  5. Mielestäni miehellä ei ole mitään velvoitteita maksaa lapselle/sinulle penniäkään, koska vain sinä olet päättänyt pitää lapsen. Lapsellista tappelemista puolin ja toisin ja sinä todella aiot ilmeisesti olla niinkin itsekäs, että pilaat Laurin elämän, koska hän on valinnut jatkaa elämäänsä ilman perheen perustamista tässä vaiheessa. Enkä sano tätä puollustellakseni, vaan lähinnä niin, että ajattele itse, jos tilanne olisikin toisin päin. Tuosta ei voi seurata kuin enemmän ongelmia sinulle, lapselle ja myöskin Laurille.

    VastaaPoista
  6. Miehen voi pakottaa isyystestiin. Jos lapsen isä ei pysty maksaman elatusmaksuja lapsen äidille, tai ei vaan maksa niitä jostain syystä, Kela maksaa ne äidille. Summa lienee tällä hetkellä alle 160 e/kk. Kela sitten perii saatavansa lapsen isältä. Jos ei muuten, niin ulosoton kautta. Yksinhuoltaja saa lapsilisään yksinhuoltajakorotuksen.
    Mä olen samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa, ettei ketään voi pakottaa isyyteen. Ehkäisy on molempien vastuulla. Jos nainen on niin itsekäs, ettei huolehdi ehkäisystä ja haluaa pitää lapsen, niin voi voi.

    VastaaPoista