Sivut

keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Omaa asiaansa ajaa jokainen puhuja

Mä tahdon paeta. Mulla on ikävä Tommia ja mä olen kyllästynyt tähän elämään. Tahdon vain ottaa ja lähteä, vailla määränpäätä ja vailla suunnitelmia. Mut ei se vaan oo niin helppoa. Koulu ja kaikki, miten mä ne voisin jättää.

Kaikki syyt kaadetaan aina mun niskoilleni. Mä olen hullu, sekopää, mielenvikainen. Kaikki muut ovat aina oikeassa ja minä toimin aina väärin. Olen ärsyttävä nalkuttaja, joka ajattelee vain omaa itseään. Niin ne kaikki mulle sanoo. Ja vaikka mä kuinka yritän olla kiva ja sietää ja sietää päivästä toiseen, niin silti mä teen aina jotain väärin.

Olis vaan niin helppoa ottaa ja lähteä. Olla joku muu, joku, joka mä en voi täällä olla. Olis niin helppoa aloittaa puhtaalta pöydältä ja jättää kaikki taakseen. Muuttaa ulkonäköä ja vaihtaa nimi. Mut en mä vaan voi.


"Hanibani hyppää autoon
Ajetaan aurinkoon
Pariisissa pieni tauko
Napataan deux Pernod
Jos loketit sattuu loppuu
Pari pankkii ryöstetään
Sit nopeen elämämme loppuun
Toisiamme työstetään"
Aurinkoon - Atomirotta

On mulla onneksi edes yksi ihminen, joka hyväksyy mut tällaisena. Uusi ihminen mun elämässäni, mutta tosi tärkeä sellainen. Ehkä mä pärjään hänen avullaan. Yksin tästä ei kuitenkaan tuu yhtään mitään. Mä tarvitsen edes jonkun, joka potkii mua eteenpäin.

Ps. Kolmas päivä selvänä, eikä edes vituta.

7 kommenttia:

  1. Sä oot kyl aikas huora,annaks tissipanon 100e?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha tää vitsi se ei vanhene koskaan!

      Mut tiedätsä rakas, sä olet aliarvioinut tän naisen hinnan tosi pahasti. Jos siitä tonnista lähdetään niin mä voin harkita katsovani sua silmiin.

      Poista
  2. Löysin sun blogin muutama pv sitten ja pakko oli lukea kaikki kirjoituksesi melkein yhteen putkeen. Itse olen todella erilaisessa elämäntilanteessa, ehkä kaikkea en ymmärrä, mutta arvostele en :-D hyvin kirjoitat, aion lukea jatkossakin. Tsemppiä ja toivottavasti löydät elämälle suunnan jossa olet onnellinen ja kaikki asiat on tasapainossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti <3
      Ehkä se suunta vielä löytyy, jos mä vain jaksan taistella sinne asti.

      Poista
    2. Ole hyvä vaan :-D sen ymmärrän, että elämä ei ole aina helppoa.. Itsellä karmaiseva lapsuus ja virheitä on tullut nuoruudessa tehtyä... mutta oma pelastus oli nuorena saatu esikoinen ja sen jälkeen onkin pienistä vastoinkäymisistä huolimatta elämä ollut ihanaa. Pärjäämisiä ja voimia ♡

      Poista
  3. Sydäntä raastaa lukea näitä sun kirjoituksia.. ihan vilpittömästi ja sua ymmärtävänä ihmisenä pyydän sua jättämään Laurin ja keskittymään ittees niin kauan että voit hyvin.. Sitte ku sää oot kokonaan terve on ihmissuhteetki palijon helepompia..

    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se kai olisi pidemmän päälle parempi, mutta tänään mä taas huomasin, että oikeissa vastoinkäymisissä Lauri on ainoa, joka pysyy mun rinnallani.

      Poista