Sivut

torstai 1. tammikuuta 2015

2015

2015 alkaa muutoksilla. Muutoksilla mun ja Laurin suhteessa. Tää ei vaan toimi enää näin. Mä olen liian vahva ollakseni riepoteltavana enää. Nyt on mun vuoroni riepottaa. Ja mulla on niin hienoja ihmisiä mun ympärilläni, että mä tiedän vihdoin pystyväni tähän.


Mun olisi pitänyt tehdä näin jo aikoja sitten, mutta vasta nyt mä pystyn siihen. Vasta nyt mä tiedän, että mulla on muutakin kuin hän. Mä en putoa enää tyhjän päälle, mikäli hän ei vuorostaan juokse mun perässäni. Hänen ystävänsä ovat mun puolellani, hänen ystävänsä ovat myös mun ystäviäni.


On aika. Joko ollaan tai ei olla. Rakastetaan julkisesti tai ei rakasteta ollenkaan.

2 kommenttia:

  1. Kuinkahan mones kerta tää on, ku väität näin. "Nyt kaikki muuttuu."

    Eipä taida kuule muuttua. Niin monta kertaa tää sama jo toistunu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä tiedän. Nyt kuitenkin vaikuttaa helvetin hyvältä, ainakin toistaiseksi :)

      Poista