Sivut

perjantai 19. joulukuuta 2014

Viikon positiiviset 13

Krapula-Ada ryhdistäytyy nyt ja kirjoittaa teille viikon positiivisia. Intti on ohitse ja tuntuu kuin mä olisin jäänyt rekan alle.  Nyt mä skarppaan ja olen positiivinen.

♥ Laurin intti loppui!! Vihdoin!
♥ Kävin joululahjaostoksilla
♥ Tein suursiivouksen kotona
♥ Ihmiset välittivät minusta
♥ Ostin itselleni ihanan joululahjan
♥ Juttelin sähköpostilla ihanan ihmisen kanssa
"Sä olet ainoa ihminen, joka ei ärsytä mua koskaan"
Sairauteni kanssa tapahtui edistystä
♥ Sain joulukortteja sukulaisilta ja tutuilta
♥ Tutustuin uusiin ihmisiin

Ihan hyvä viikko kaiken kaikkiaan. Hetkittäin kävin pohjalla, mutta ne olivat pikaisia vierailuja vain. Kyllä tää elämä alkaa tästä sujua, vaikken mä siihen vielä hetki sitten uskonutkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti