Sivut

perjantai 12. joulukuuta 2014

Viikon positiiviset 12

Mä ehdin tarinoida teille jo vaikka mitä juttua tänne, ennen kuin älysin, että perkele tänäänhän on tosiaan viikon positiivisten vuoro! Niitä siispä ensin ja turhat höpinät vasta loppuun.

♥ Koko viikko tuntui vain muutamalta päivältä
♥ Vältyin melkein kokonaan ahdistuspaskalta ja koin olevani oikeasti onnellinen
♥ Vietin enemmän aikaa ihmisten kanssa, kuin yksin
♥ Lauri oli lomilla viime viikonloppuna ja tulee myös tänään kotiin
♥ Inttiä on jäljellä alle viikko (!!!)
♥ Laihduin muutaman kilon
♥ Tunnen yhä vahvemmin olevani osa joukkoa
♥ Ihmiset ottavat yhteyttä minuun, enkä minä ole aina se soittava osapuoli

Hyvä viikko kaiken kaikkiaan. Tai miten sen nyt ottaa, päihteet tuskin kovin monen ihmisen silmissä ovat hyvä asia ja nehän tästä viikosta tällaisen tekivät. Hyvä fiilis jäi kuitenkin päälle ja se on tärkeintä, eikö?

Tänään luvassa on taas illan istumista tutulla porukalla ja Laurikin liittyy joukkoon kunhan pääsee joskus kotiin asti. Mä olen kuskin roolissa, joten mitään hurjaa sekoilua ei ole tiedossa. Hyvä niinkin toisinaan. Muiden päivien ohjelmasta mulla ei ole tietoa, mutta eivätköhän nekin suunnitelmat selkiydy itsestään. Nyt täytyy juosta, palataan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti