Sivut

tiistai 18. marraskuuta 2014

Vieraissa. Ja vitut.

Humalapostaus, pitkästä aikaa. Tommin kämpiltä, tosi pitkästä aikaa.

Tommin parempi puolisko on reissun päällä, minun parempi puoliskoni huitelee jossakin metsiköissä, joten täällä ollaan. Salaa, hahahaha. Paskoja ihmisiä. Minkäs teet. Ei tässä oo mitään väärää, ei tää kenellekään kuulu. Meidän välinen asia, ihan sama. Ja mä sitäpaitsi nukun sohvalla ja saunassakin me käytiin melkein eri aikaan.

Mitä mä tässä itseäni puolustelen kenellekään, kuten sanoin, ei oo muiden asia. Tai sitten mä tosiaan vaan koen syyllisyyttä asioista, joista ei tarvis kokea. Vaikka kyllä mä tiedän, ettei Lauri tästä riemastuiskaan.

On mullakin välillä oikeus huidella missä huvittaa, ei mun täydy aina vaan makoilla viikkoja yksin kotona nukkumassa. On mullakin oikeus olla onnellinen silloinkin, kun Lauri on poissa. En mä tee sitä kenenkään kustannuksella tai -pahaksi, mä vaan mietin itseäni toisin kuin suurimman osan ajasta.

Syvällistä, helvetin syvällistä. Tommi istuu lattialla boxerit jalassa ja juo kaljaa. Ja tuijottaa mua, jos siitä lähdetään.
"Näytä tissit juoppo."
"Haista vittu."
Ja helvetillinen naurun remakka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti