Sivut

keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Minä annan kaiken ja enemmän

"Mä en kestä tätä enää. Sä et tiedä kuinka lujaa mua sattuu. Sä et tiedä miltä musta tuntuu, et vaan tiedä, älä väitä niin. 

Jos mä voisin lähteä tästä maailmasta satuttamatta mun läheisiäni, mä en harkitsisi hetkeäkään enää.

Se on lapsi. LAPSI. Elävä olio, ei se mee pois. Koskaan enää. Älä puhu mulle paremmasta huomisesta, se on paskaa.

Älä sano rakastavas. Älä koskaan enää. Älä tuhoa mua, kaikki on myöhäistä nyt. Ei ollut aiemmin, ei lainkaan. Vasta nyt, kun sä koit pakottavaa tarvetta tunkea kyrpäs johonkin mihin 'ei ollut tarkoitus'. Vasta nyt, kun sä teet jälkikasvua 'väärälle ihmiselle'. Älä jauha samaa paskaa päivästä toiseen, itse sä olet valintas tehnyt. Mä yritin neuvoa, kerta toisensa jälkeen. 

Nyt peli on vasta oikeasti poljettu käyntiin, älä jarruttele enää.

Ole ystävä jos olet, mutta älä tuhoa sitä viimeistäkin, mikä mulla on. Älä tuhoa mun suhdetta. Älä vie multa sitä, mikä pitää mut kiinni tässä elämässä."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti