Sivut

maanantai 10. marraskuuta 2014

Tuu jo kotiin mä en kestä enää

"Tuu jo kotiin mä en kestä enää. 

Mä tiedän että 
sä tuut kohta ja 
mä tiedän ettei 
mulla oo mitään hätää 
täällä.

Mut 
silti 
mua 
vaan
AHDISTAA.

Kohta tää kaikki on vaan 
kullattuja muistoja ja 
ihanaa menneisyyttä
mut nyt
tää 
on kipeä todellisuus.

Mä kaipaan sun kosketusta
mä tahdon nähdä sut
mä tahdon
että sä olet täällä oikeasti
etkä vain
äänenä puhelinvastaajassa.

Mä tuun hulluksi 
ihan just.

Huomenna mä tulen sinne. 
Mun on vaan pakko tulla.
Ihan pakko.
Mä en kestä.

Mua
vaan
itkettää
päivästä toiseen
ja se on 
säälittävää.

Nää viimeiset viikot 
sattuu mua enemmän
kuin koko intti yhteensä.

Mä tarvin sua täällä nyt.
Kaikki ei oo hyvin.
MIKÄÄN ei oo hyvin.

Mun 
täytyy 
saada sut kotiin
tai mä kuolen."

2 kommenttia:

  1. Koita nyt kestää vielä hetki; kyllä sä sen pian sieltä kotiin saat! Ja sit voitte olla taas kuin paita ja perse :) (Lauri siis se perse, heh...)
    "vanhus"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tää tästä. Huonoja hetkiä tulee ja menee, mutta loppusuoralla ollaan jo :)

      Kiitos tsempeistä :D

      Poista