Sivut

perjantai 24. lokakuuta 2014

Viikon positiiviset 5

Mä muistan aivan selvästi, kun mä aloitin tämän postaussarjan ja nyt ollaan jo viikossa 6, postauksessa 5. Tuntuu, kuin mä olisin aloittanut koko homman vasta eilen...

No, tässä näitä nyt sitten olisi taas!

♥ Laurin kanssa kaikki ok
♥ Näin äitiä kahvin merkeissä
♥ Blogin ask.fm oli aktiivisempi kuin yleensä
♥ Olin lomalla koulusta
♥ ... ja näin ollen erossa ahdistavista ihmisistä ja ympäristöstä
♥ Olin vähemmän stressaantunut kuin yleensä
♥ En nähnyt Sallaa kertaakaan
♥ Tapasin blogini lukijan
♥ Ostin uusia vaatteita
♥ Muutin tavaroiden järjestystä kotona
♥ Join hyvää kaakaota kahvilassa
♥ Sain pitkän odotuksen jälkeen oliiveja
♥ Jaksoin kirjoittaa blogia aktiivisemmin, kuin tavallisesti ja se oli mielekästä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti