Sivut

perjantai 17. lokakuuta 2014

Viikon positiiviset 4

Noniin, viikon positiiviset on täällä taas. Viimeksi niitä ei ilmestynyt ollenkaan ihan vain yksinkertaisesti sen takia, että tapana on ollut julkaista ne perjantaina ja mä muistin koko jutun vasta lauantain puolella. Nyt ollaan kuitenkin tutussa rutiinissa.


♥ Ostin pitkästä aikaa muroja kaupasta
♥ Lauri pyysi anteeksi
♥ Tommi ikävöi mua
♥ Mä kävin Tommin kanssa kahvilla
♥ Lauri soitti mulle monta kertaa ja sanoi ikävöivänsä
♥ Blogin kommentit ovat lisääntyneet
♥ Minulla oli vain muutamia tunteja koulua
♥ Loppuviikosta nukuin paremmin kuin yleensä
♥ Lauri tulee lomille
♥ Mä olen tällä hetkellä menossa häntä puoleen väliin vastaan
♥ Sain kirjoitusinspiraation ja kirjoitin monia juttuja luonnoksiin talteen
♥ Aloin myös hahmotella jotain piirrustusta teitä varten
♥ Mua ei kiusattu koulussa läheskään niin paljon kuin muilla viikoilla viime aikoina
♥ Sain äidinkielen kokeesta hyvän numeron
♥ Vietin aikaa pikkuveljeni kanssa


2 kommenttia:

  1. Moi! Eilen luin melkein koko tän siun blogin ja jään todellakin seurailemaan. Oot ihan huippu mimmi ja täällä on paöjon sellasia ajatuksia mitä miullakin pyörii mielessä ja en saa vaan niihin vastauksia. Tsemppiä siulle hirmusesti!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisesti, kiva kuulla että jäit seurailemaan :)

      Poista