Sivut

perjantai 3. lokakuuta 2014

Viikon positiiviset 3

Mä melkein jo ehdin unohtaa, että tänään on taas viikon positiivisten aika. Kaupassa pyöriessäni se yhtäkkiä pamahti mieleeni ja eräs ihana lukija oli siitä myös muistuttanut mua.

Mä olen huomannut, että hyvän olon lisäksi viikon positiiviset auttavat mua myös hahmottamaan aikaa paljon paremmin. Mulla on välillä ajan kulu pahastikin hukassa, mutta nämä auttavat siinä edes hieman. Jokin rutiini on viikossa hyvä olla ja tää on mun perjantairutiinini.

Mulla on toisinaan suuriakin vaikeuksia keksiä ylipäätänsä mitään positiivista sanottavaa koko viikosta ja sellainen on hieman tämäkin viikko ollut. Mä olen kuitenkin kirjannut jo viikon mittaan joitakin pikku juttuja ylös, joten tässäpä näitä tulisi.

♥ Blogissa on ollut enemmän eloa, kuin vähään aikaan
♥ Näin pitkästä aikaa vanhan koulukaverini, joka asuu toisella paikkakunnalla nykyään
♥ Kävin ulkona kahvilla
♥ Löysin uuden hyvän ruokareseptin
♥ Sain hyviä leivonnaisia sukulaiseni luona
♥ Sain lisävoimia sairaalasta
♥ Siivosin kotona
♥ En juonut alkoholia ollenkaan
♥ Jaksoin lakata kynnet monta kertaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti