Sivut

maanantai 6. lokakuuta 2014

Tässä pelissä ei oo sääntöjä

Juu elikkäs tuota mä en nyt oikein enää ole kartalla mistään. Ensin menee niin kauheen huonosti ja sit yhtäkkiä lennetään niin helvetin korkealla, että huimaa. Tää ei oo terveen rajoissa enää.

Me varattiin Laurin kanssa matka ulkomaille. Jep. Kahdestaan. Minä ja Lauri. Ja matkan ajankohta sijoittuu johonkin kauas tulevaisuuteen. Kai tässä sitten yhdessä tullaan roikkumaan ja pitkään. Kyllä mä niin luulisin.

En mä oikein tiedä mitä tapahtui taas. Kai mä vaan tajusin, että mä rakastan sitä kusipäätä, oli se sitten kuinka ääliö tahansa. Se osaa tehdä mut onnelliseksi ja se on ihmisessä mulle kaikista tärkeintä. Nyt Lauri on taas intissä ja mä tulen luultavasti muuttamaan mielipidettäni hänestä monesti tässä viikon aikana. No, ehkä mä selviän.

Tällä hetkellä kello on jotain vaille puoli yksi, mun pitäisi nukkua ja mä vain valvon selaten nettiä. Tässä mä olen istunut siitä asti, kun Lauri lähti, enkä vain jaksa tehdä mitään järkevää. Ehkä mun nyt ihan tosissaan täytyy mennä, että pääsen kouluunkin aamulla.

Ps. Mulla on taas kerran sähköposteja vastaamatta. Mä olen kyllä lukenut kaiken, mutten ole ehtinyt/jaksanut vastata. Mä lupaan skarpata alkuviikosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti