Sivut

maanantai 13. lokakuuta 2014

Se sulle

Miljardeja sieluja tarkoitettuna toisilleen.
"Se oikea" jokaiselle. 
Jossain, kaukana täältä, minullekin.
Vaikka niin tahdoin sen olevan sinä. 

Rakastuneita pareja taksitolpalla.
Ensimmäisillä treffeillä mäkkärissä.
Öisillä kaduilla käsikkäin.
Ja minä.

Kuka ne parit oikein määrää?
Voinko mä mennä ja lyödä häntä?
Läpsäistä poskelle ja huutaa?
Miksi se ei määrännyt meitä toisillemme?

Voidaanko me rikkoa kaavaa?
Voiko kaikki kääntyä vielä parhain päin?
Voitko sä sittenkin olla se, mitä mä tarvitsen?
Ja voinko mä olla se sulle?

Mä tahdon.
Mä tahdon olla se sulle.
Enemmän kuin mitään muuta,
Mä tahdon olla se sulle.


2 kommenttia:

  1. Hienoja runoja ja ajatuksia! Nyt kun olisit vielä kuvittanut ne omilla piirroksillasi...
    Tämän kainon toiveen ilmaisi: "vanhus"

    PS: Kun näköjään osaat tuommoistakin tekstiä kirjoittaa, niin saiskohan näitä joskus vielä lisää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä meinasin ensin, etten julkaise tätä ollenkaan, mutta kiva kuulla että tykkäsit. Mä kirjoitan kyllä melko paljonkin tällaisia, mutta olen tosi epävarma niiden suhteen ja suurimman osan jätän julkaisematta. Täytyy siis kai olla hieman armollisempi itselleen ja päästää näitä enemmänkin mun tarkan seulani läpi :D

      Niiden piirrustusten kanssa on vähän sama juttu, mä en pidä oikein mistään omasta työstäni ja kaikki jää aina julkaisematta. Mä yritän kuitenkin tässä lähiaikoina saada jotain aikaan.

      Poista