Sivut

tiistai 14. lokakuuta 2014

"Poistetut" kommentit

Mun on pakko vielä näin ennen nukkumaan menoa julkaista ihan vain infona teille eräs juttu.

Mä käyn toisinaan tsekkaamassa mun roskapostikansiota ja joka kerta mä löydän sieltä jotain. Palautin tänään yhden 4.10 julkaistun kommentin sekä kolme kommenttia eiliseltä. Mä vannon, etten ole itse niitä roskapostiksi klikannut, vaan blogi tekee sen itsestään. Mä en tiedä miksi jotkut kommentit joutuvat suoraan roskapostikansioon ja se on tosi harmillista.

Mun tarkoitus on antaa teille samanlainen oikeus ajatustenne julki tuomiseen, kuin mullakin on, mutta toisinaan tää blogi vain temppuilee mun kanssani. Nyt kommentit on kuitenkin palautettu TÄHÄN ja TÄHÄN postaukseen ja mä vastaan niihin aivan tuota pikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti