Sivut

torstai 9. lokakuuta 2014

Lainaa dollari, mul on tyhjät taskut

Hahaha. Joo.

Mä oon piirtäny koko illan. Tuli vaan jotenki ihan helvetin taiteellinen olo. Ja kerron tästä teille ihan vaan koska kyllä.

Olispa jo huominen. Kyllä, huominen olis kiva. No, reilu tunti ja sit on huominen. Mut ei se kelpaa, mä oon nirso. Olispa jo huomisilta. Mä tahdon Laurin tänne. Tai en. Tai joo.

"Ota vittu kuva ku käyn luennois."
Koulu ottaa päähän. Vituttaa sanalla sanottuna. Mä voin melkein varmasti sanoa, että siinä on kyllä kolme vuotta heitetty niin hukkaan kun vaan voi hukkaan heittää.

Hei kaverit, mä oon kusessa. Ei tästä tuu mitään nyt hei. Hei, hei, mitä hei, anteeks. Joo. Kyllä kertaa kuus ja sellasta.

Mun pää sekoaa. Tässä ei oo mitään järkeä, mut missäpä sitä olis.

"Venailen nousuja, siis suomeks kohokohtaa."

Mä oon sit kai sellanen rappionuori. Joo. Ja tiedättekö, se on oikeestaan ihan helvetin jees. Reikäset farkut ja paskanen t-paita. Ihan kiva. Eipähän ainakaan tarvi olla turhan sosiaalinen. Ja jos joku vahingossa yrittää puhua jotain, voin sanoja olevani liian sekaisin puhuakseni. Ja niinhän mä välillä taidan olla.

Ei mun pitäny mitään käyttää. Enkä mä oikeesti. Tarpeeseen vaan. Tarpeeseen. Tarve tuntuu vaan olevan aika tosi usein.

Mun tekis vaan mieli pyytää anteeks jokaista lausetta ja sanaa. Teillä on odotuksia mua kohtaan ja mä vaan petän teidät aina. Jauhan turhaa paskaa keskellä yötä. Ei mulla vaan oo mitään sanottavaa nyt. Mä vaan teen henkistä kuolemaa, anteeks siitäkin. Pitäis kai olla sinnikäs ja reipas mut mua ei kiinnosta.

Ada on nyt kyllä vähän jumissa hei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti