Sivut

keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Ei ikinä enää valheita

Mä tahdoin nostaa erään vanhan postauksen kommenteista ylös yhden uuden kommentin, koska harva teistä varmasti enää uudelleen eksyy sinne. Mä sain siis tänään aamulla eräältä lukijalta kommentin, joka kuului näin:

"Mä näin vanhempana blogin lukijana ihmettelen, miksi sä et tajua yhtä asiaa: Tuo Tommihan syöttää sulle vaikka mitä skeidaa (ulkomaille lähdöt yms.) ja sä varauksetta uskot hänen puheisiin. Miksi ihmeessä? Tajuat kai, että hänen tarkoituksena on vain tuottaa sulle pahaa mieltä uhkailemalla lähtevänsä. Samoin kehuskelu uudella tyttöystävällä kuuluu samaan luokkaan. Ja että tyttis on jo raskaana. Uskotko sen? Mä en."

Mä vastasin tähän kommenttiin miltei välittömästi. Mä ymmärrän kyllä teidän epäilyt Tommia kohtaan ja mä epäilisin itsekin, ellen tietäisi näiden asioiden olevan totuuksia. 

"Mä uskon, koska mä tiedän niiden juttujen olevan totta. Ei mulla oo mitään syytä epäillä, kun mulle näytetään lentoliput tai kun mä istun Tommin tyttöystävän kanssa iltaa samalla kun tää on pää pöntössä. Kyllä mä epäilisin, jos mulla olis syytä epäillä, mutta ei mulla nyt oo. :)"

Mä tiedän Tommin historian, mä tiedän hänen valehtelevan useinkin, mutta ei mulla oo mitään syytä epäillä häntä enää. Silloin, kun hän oli lähdössä, näin mä lentoliput hänen olohuoneen pöydällään. Hän ei edes esitellyt niitä, mä vain törmäsin niihin muita tavaroita penkoessani. Ja samalla tavalla mä luotan raskauteenkin, ei mulla ole syytä epäillä. Mä olen tavannut Tommin naisen monesti, mä olen jutellut hänen kanssaan ja me puhutaan puhelimessakin silloin tällöin. Mä olen ollut hänen seuranaan heillä, kun Tommi on poissa ja mä teen kaikkeni tullakseni toimeen hänen kanssaan. Nykyisin tosin asiat ovat hieman toisin, kun mun ja Tommin välit ovat jäissä taas.

Voihan Tommi tietysti lainata jonkun muun lentolippuja ja ujuttaa ne omien tavaroidensa sekaan ja voihan Tommi pakottaa jonkun naisen valehtelemaan mulle, mutta en mä usko sellaiseen. Ei Tommilla olisi mitään syytä siihen. Ja kyllä se paistaisi läpi, en mä niin sinisilmäinen ole.

Kyllä tää tilanne on ihan todellinen, vaikka menneisyydessä valheita onkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti