Sivut

tiistai 9. syyskuuta 2014

Tissienkeli

Joku vanha pervo sanoi tänään mulle, että mulla on nätit hinkit. Kiitin. Joku nainen sanoi, että mä näytän enkeliltä. Kiitin häntäkin. Liikaa kehuja yhdelle päivälle, en oo tottunut. Eikä kello oo edes viittä vielä.

Tää hinkkiepisodi tapahtui baarissa, enkeliksi mua sanottiin kaupassa. Koulussa mä olin vain huora, kuten tavallista. Mut ei se haitannut tänään. Sellaista on huomattavast helpompaa ottaa vastaan, kun sua on just hetkeä aiemmin sanottu enkeliks ja sä tiedät näyttäväs yhä samalta.

Mä oon ehtinyt jo moneen paikkaan tänään, oon ollut ihmeen aikaansaava. Nyt tulin pikaisesti pyörähtämään kotona, ilmottamaan teille olevani hengissä ja nappaamaan jotain syötävää jääkaappini uumenista. Kohta mä suuntaan palauttamaan auton ja siitä baariin moikkaamaan tuttuja. Saatan mä ehkä pari juodakin, vaikka mulla on kyllä suunnitelmana olla ryypiskelemättä kaikkia rahojani tässä kuussa. Mulla on muitakin sijoituskohteita suunniteltuna.

Yleensä kun lukee blogeja, joiden kirjoittaja on abiturientti, on siellä kirjoitusten alla melko hiljaista. Mä olen abiturientti ja kirjoitan pian. Onko täällä tavallista hiljaisempaa? Eipä oikeastaan. Kertonee jotain mun motivaatiosta opiskelua kohtaan.

Nyt mä kyllä ihan oikeasti suuntaan syömään, siihen mulla sentään riittää motivaatiota. Palataan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti