Sivut

maanantai 8. syyskuuta 2014

Matkalla kadotukseen

Stressaa. Stressaa. Haluun vaan niin kovasti olla joku muu. Jossain muualla. Ilman vastuuta. Pieni lapsi. Tai kissi. Tai joku. Haluun olla joku, jolla on jotain. Haluun eroon tyhjyydestä.

Maailma pyörii ympärillä, mä pysyn paikallani. Silmissä huojuu, vaikka oon paikallani. En osaa. En pysty.

Untitled

Miks mun täytyy olla tällainen? Mä tahdon olla vapaa. Nyt mä vaan oon kahlittuna paikoilleni. Velvoitettuna toteuttamaan muiden odotuksia. Pakotettuna toimimaan muiden tahdon mukaisesti.  

Mä yritän paeta. Velvollisuuksia. Todellisuutta. Itseäni. Vastuuta.

Pakenen. Pois. Väärin keinoin. Lisää. Ei. 

Mä en osaa. En osaa elää. En osaa olla. En sellainen, kuin minun täytyisi. Tuotan pettymyksen. Kaikille. Itselleni.

"Kun ei voi menestyä tyylikkäästi,
on tuhouduttava tyylikkäästi.
Edes omissa silmissä.
Ja tässä asiassa rakas,
sinulta ei kysytä."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti