Sivut

torstai 11. syyskuuta 2014

Stab me, please

Tää maailma on sekaisin, enkä mä edes jaksa välittää. Vitunko väliä sillä on. Mä kävelen zombina kaduilla, kuuntelen musiikkia kuulematta sitä kuitenkaan ja koitan löytää päämäärää itselleni. Ei tavoitteita, ei motivaatiota.

Mun harhatkin on tullut takaisin taas. Tai sit se oli vaan uni. Ei, kyllä ne oli harhoja. Johtunee tosin vain väsymyksestä, ei oo oikein nukuttanu viime aikoina. Kolmen aikaan viime yönä mä tajusin, että olin tosiaan jostain kahdestatoista asti vaan maannut silmät auki ja täysin liikkumatta sängylläni tuijottaen kattoa. Ei se mitään, makoilu on kivaa. Musta vaan tuntuu, ettei tää kiva oo enää terveen rajoissa.

Tällä hetkellä mä makaan lokaatiossa x ja odotan huomista. Laurin pitäisi tulla tänne mun kanssa. Pitäisi. En vaan tiedä, että tuleeko. Syytä olis, mä en ehkä kestä muuten.

Tommi lähti naisensa kanssa rakkauslomalle mun rahat mukanaan. Mä makaan täällä rahattomana ja tylsistyneenä. Helvetin reilua sekin, niin kuin kaikki aina.

Mua turhauttaa.

4 kommenttia:

  1. No miten se luuseri muka voi olla reissussa sun rahat mukanaan???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kun satuin olemaan rahoissani, lainasin hädässä olevalle Tommille muutaman kympin ja nyt kun mä sitten olen köyhä, on Tommi sattumalta matkalla. Mä kylläkin arvasin tässä käyvän näin, joten en mä nälkään näänny. Ja korkoja mä kiskon oikein reilulla kädellä :D

      Poista
  2. Muista, että se uni on todella tärkeää. En ole itsekkään enää mikään paras puhumaan, mutta oikeasti pyri menemään ajoissa nukkumaan ja yritä. Hyvä että kävelet zombina kaduilla. On tärkeää, ettet syrjäydy täysin. Käy lenkeillä, kaupassa, hengitä edes ikkunasta raikasta ilmaa. Yritä tehdä asioita joista nauti ja MUISTA: sun onni ei oo kiinni muista ihmisistä. Yksin me tullaan ja yksin lähetään. Elä siis unelmaasi, tee asioita joista nautit ja kulje sosiaalisissa ympäristöissä. Ada, sä oot tehny tän monesti, sä pystyt siihen nyttenkin! Voimii niin paljon<33
    Bea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rankalta tää tuntuu. Aina kun tuntuu, että selviän, tulee uusi vastoinkäyminen, uusi pettymys. Ja niin kävi tänäänkin. Kyllä mä kuitenkin sinnittelen vielä. Kiitos <3

      Poista