Sivut

torstai 7. elokuuta 2014

Kultaisin ilta-aurinko maalaa maailmaan meidätkin kauniimmin

Huomenna Lauri tulee takaisin, luulisin. Se ei oo soittanut mulle kertaakaan viikon aikana, joten mä en oo varma. Näin se kuitenkin viime viikonloppuna sanoi, mä luotan että se pitää yhä paikkaansa.

Mun pää on sekaisin. Lääkkeet nousee päähän yllättävän paljon helpommin kun ei ole nukkunut kahteen yöhön, on syönyt huonosti, on kuumissaan ja juonut pari siideriä. Kohta mä ajattelin syödä jotain ja lähteä sen jälkeen pitkästä aikaa baariin juomaan pään tyhjäksi. Mä en oikeesti muista milloin olisin viimeeksi ollut ihan rehellisessä kännissä. Tänään humala on kuitenkin päällä varmasti nopeammin kuin osaan kuvitellakaan, ihan hyvä niin. Mä ihan tosissani kaipaan vain pientä taukoa tästä kaikesta.

Loma on pian lopussa ja mä en ole tehnyt mitään. En ainakaan mitään positiivista, en mitään mitä suunnittelin. Paitsi niin joo, hakenut apua. Ja sekin asia pyörii vain paikallaan.

Ehkä tää tästä. Humala tuo ainakin hetkellisen helpotuksen kaikkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti