Sivut

perjantai 8. elokuuta 2014

-

Sillä samalla hetkellä, kun sä makaat lattialla veitsi kaulalla sä vihdoin ymmärrät sen, mitä ihmiset on yrittäneet sulle jo pitkään sanoa: Ihminen, jotka sä kutsut parhaaks ystäväkses ei ole mitään mitä sä olet luullut. Sä et tunne sitä ihmistä ollenkaan.

Sillä samalla hetkellä kun sä juokset alusvaatteisillas alas sen ihmisen kodin portaita sä ymmärrät, että ne kaikki muut olivat kokoajan oikeassa.

Ja kun sä vihdoin pääset kauas sieltä, missä sä olit aiemmin, sä pelkäät kokoajan. Pelkäät sen ihmisen olevan sun oven takana, sun sängyn alla, jopa sun vaatekaapissa. Ja sä syytät vain itseäs; "Miksi mä en kuunnellut kun mulle puhuttiin?"

9 kommenttia:

  1. Löysin sun blogis ihan sattumalta, ja pakko sanoa, että koukkuun jäin.
    Sulla on ainutlaatuinen ja todella mukaansatempaiseva tapa kirjottaa, ja sun tekstejä haluaa lukea vain lisää ja lisää.

    http://valkoisetlakanat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)
      Mä käyn myös paremmalla ajalla tsekkaamassa sun blogin!

      Poista
  2. Kävitkö nussimassa taas Tommia, ku loikit alusvaatteillas julkisesti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^^ tämä; ehkä ikävään sävyyn kirjoittaminen oikeuttaa pettämään :O tai raiskaus kahtena kertana joka olisi ehkä epätodennäköisin vaihtoehto tässä tapauksessa :F

      Poista
    2. Mä olin nukkumassa. Sohvalla. Sata asteisessa kämpässä sitä on hieman tukalaa nukkua farkut jalassa, joten alusvaatteisillani olin sen takia, joku kysyy kohta kuitenkin. Ja siis humalan takia mä majailin Tommilla, enkä kotona.

      Poista
  3. Siis oletetaan, että Tommi on tehnyt jotain saatanan typerää. Ensinnäkin, mitä helvettiä sä oot sen pölvästin kanssa tekemisissä ku se kohtelee sua ku paskaa? Sunhan piti unohtaa koko jätkä ja antaa olla? Jos se on kerran aiemmin sut jo raiskannu niin tee nyt jumalauta ilmotus poliisille! Ei tollanen kusipää käy täysillä jos pitää jotain tollasta paskaa tehä. Tää nyt vaan alkaa kuulostamaan joltain sairaalta leffalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä tiedän, että se ihminen on huonoa seuraa mulle (tai ylipäätänsä varmasti kaikille), mutta silti mä jostain syystä ajaudun sen seuraan aina vain uudelleen.

      Tällaista se on, kun ei arvosta itseään paskan vertaa.

      Poista
  4. Taitaapi olla sun kannaltas parasta, mitä sulle voi tapahtua se, kun Tommi muuttaa kauas pois ja pääset siitä eroon. (Jos se paskiainen nyt kykenee lähtemään...)
    " vanhus "

    VastaaPoista