Sivut

sunnuntai 10. elokuuta 2014

Heikosti menee mut menköön

Hengissä ollaan. 

Blogi on ollut hiljaa suhteellisen pitkään mun henkilökohtaisten ongelmieni takia. En ole edes avannut koko tietokonetta edellisen päivityksen jälkeen ja nytkin tulin vain pikaisesti ilmoittelemaan eläväni. Viime päivinä olen yrittänyt selvitellä ongelmiani ja huomannut, että olen kokoajan vain kaivanut syvempää kuoppaa itselleni.

Tulevalla viikolla mulla on aika psykologille ja mä todella odotan sitä. Se tuskin tuo mukanaan mitään ihmeparantumista, mutta ehkä se nostaa mua edes vähän täältä kuopasta. 

Tiedättekö, rakkaat... Mulla menee huonosti. Oikeesti. Asiat alkaa lähteä käsistä ihan liikaa, enkä mä tiedä saanko mä tätä elämää haltuun enää millään.

Mä palaan blogin pariin tässä lähipäivinä, ehkä jo tänään illalla. Nyt mun kuitenkin täytyy laittaa itseni etusijalle, jopa blogin edelle. Mä toivon, että te ymmärrätte mua. Olette rakkaita jokainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti