Sivut

perjantai 25. heinäkuuta 2014

Perjantaina

Tapasin vanhan ystävän. Pidin hauskaa. Sovin Tommin kanssa. Istuin baarissa. Ja niin edelleen. Siinäpä oikeastaan tiivistettynä mun eilinen ilta. Yöllä mä tulin kotiin, vastailin kommentteihin ja sähköposteihin ja nukahdin istuvilteni tietokoneen luo. Oli ihan hauska päivä. Etenkin ystävän tapaaminen piristi.

Pian mä lähden Laurin luo. En oikein saanut edes nukkuttua viime yönä, kun olin niin innoissani. Tänään me tehdään jotain hauskaa ja spesiaalia jossakin toisessa kaupungissa, jes! Mä olen kaivannut vaihtelua meidän suhteeseen ja nyt mä tosiaan saan sitä. Sunnuntaihin asti Lauri on lomilla ja mä saan vain olla hänen kanssaan just niin kuin ennenkin. Ens viikolle mulla on taas kauhean paljon ohjelmaa, jos suunnitelmat toteutuvat. Ihan hyvä vaan, en ehdi ikävöimään liikaa kun olen kiireinen.

Eipä tässä muuta, mä alan pakata tarvittavia juttuja laukkuun ja suuntaan Laurin luo. Pitäkäähän hauska perjantai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti