Sivut

torstai 24. heinäkuuta 2014

Only friends

Mä arvasin, että tää tulee jossain vaiheessa menemään tähän. Mä arvasin, että jossain vaiheessa kaikki menee pieleen. Ystävyys ei vain voi toimia, jos toinen tahtoo olla ystävä ja toinen tahtoo jotain enemmän.

Viime yönä Tommi taas kerran kertoi kuinka se mua rakastaa, kuinka se tahtoo olla vain mun kanssa ja kuinka meidät on tarkoitettu yhteen. Kuinka se on aina rakastanut mua ja ties mitä muuta paskaa. Kähmi perseestä, puristeli tissejä, yritti pussata. Loppujen lopuksi mä menetin hermoni, läppäisin häntä ja lähdin pois.

Kotiin päästyäni mä soitin hänelle vielä. Puhuimme pitkään ja loppujen lopuks Tommi sanoi, että ehkä on parempi, ettei me puhuta enää ja löi luurin korvaan.

En mä tahdo luopua meidän ystävyydestä. Niin monta juttua me ollaan koettu yhdessä ja niin vaikeista asioista selvitty, ei tää voi kaatua tähän. Nyt vain oli aika tehdä selväksi, että me tosiaan ollaan vain ystäviä. Että jatkuva flirttailu ei oo ok. Mä en tahdo pilata mun ja Laurin juttua Tommin takia. En tahdo, että Laurin korviin kantautuu Tommin iskuyritykset. Enkä mä oikeesti tahtois Tommia, vaikka olisin sinkku. Ehkä jotain leikkimielistä seksisuhde -hommaa, mutten muuta. Ja Tommi tahtoo muutakin. Sillä on kamala vauvakuume, se tahtoo perustaa perheen ja asettua aloilleen. Mut mä en. En ainakaan hänen kanssaan. Ei siitä tulis mitään. En mä ole oikea ihminen siihen.

Mä välitän Tommista tosi paljon, pelottavankin paljon. Mä olen valmis menemään aika pitkälle tehdäkseni hänet onnelliseksi, mutta johonkin se raja on vedettävä. Mä en voi alkaa tyttöystäväks ihmiselle, kenestä mä en välitä sillä tavalla. Mä en voi pakottaa itseäni tuntemaan jotain, mitä mä en tunne.

Mä toivon, että mun ja Tommin ystävyys jatkuu vielä. Mä toivon, että Tommi rauhoittuu ja ymmärtää mun olevan oikeassa.

6 kommenttia:

  1. Uskon et uskottelet itselles enemmän ku blogille ettet muka halua voi ottaa tommia et sinä sitä tiedä ellet kokeile ihan oíkeana tyttöystävänä ;), ja eihän se aivan ruusuilla tanssimista ole laurinkaan kanssa :/ . Tartu tilausuuteen :-}

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä mulla ja Laurilla menee olosuhteisiin nähden erittäin hyvin. Ja siis muutenkin minusta tuntuu, että meidän juttu alkaa olla vakavammalla pohjalla kuin koskaan ennen. Lauri muuttuu kokoajan vain enemmän siihen suuntaan, joka tahdon hänen olevan.

      Tommi on minulle hyvä ystävä, mutten tosiaan tahdo seurustella hänen kanssaan. En mä voi luottaa ihmiseen, joka on satuttanut mua niin paljon. Kyllä mä tulen toimeen ystävänä sellaisen ihmisen kanssa, mutten voi luottaa koko elämääni sellaisen ihmisen käsiin. Jo pelkkä luottamuspula tappaa ne viimeisetkin mahdolliset tunteet. Tiedostan, ettei meidän jutusta tulisi yhtään mitään vaikka kuinka sitä tahtoisinkin, joten en tahdo riskeerata mitään sellaisen leikin takia.

      Taidan jättää tilaisuuden käyttämättä tällä kerralla :)

      Poista
  2. Hyi helvetti! Mua kuvottaa ja karmii ajatuskin siitä, että Ada seurustelisi pettäjän, mutta myös hyväksikäyttäjän ja raiskaajan kanssa! Teidän suhteessa se luultavasti vaan pettäis sua ja käyttäis seksuaalisesti- ja henkisesti hyväkseen.
    Äläkä anna sen urpon kähmiä sua! Pistää niin vihaksi tollanen kusipää, että tekisi mieli vetää Tommia kunnolla turpaan! Sen se oikeasti ansaitsisi.
    - Tyttö epäkunnossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä kykeniskään mihinkään vakavaan Tommin kanssa enää. Ystävyys on ihan ok ja se on mulle jostain syystä tosi tärkeää, mutta mihinkään seksuaaliseen mulla ei oo kiinnostusta. Ja siitä aionkin pitää kiinni :)

      Poista
    2. Jos haluat olla hänen kanssaan pelkkä ystävä, niin älä anna hänen kähmiä sua. Eikö sua yhtään yökötä tuollainen ja miksi et kieltänyt häntä?

      Poista
    3. Sitähän mä tässä tekstissä juuri kerron, niin mä teinkin. Kielsin ja kielsin, lopulta menetin hermoni ja lähdin pois. En mä siedä sellaista käytöstä enää.

      Poista