Sivut

keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Onnellisuuden tulva

Tälle päivälle mulla piti olla hirmuisesti ohjelmaa, mutta kaikki peruuntui taas viime hetkillä. Ei mua kuitenkaan oikeastaan harmita. Ihan kiva olla vaan välillä tekemättä mitään, kun toisinaan on tuntunut, että tekemistä on ollut vähän turhankin paljon. Nyt mä vaan makoilen kotitaloni pihakeinussa läppärin kanssa, juon mehua ja nautin lämmöstä. Ja ehkä myös vähän salaa odotan perjantaita.

Musta tuntuu, että tää elämä on tässä kuluneen viikon aikana ollut jotenkin tasaisempaa kuin pitkään aikaan. Ero Laurista ei tunnukaan niin pahalta enää, ikäväkin tuntuu olevan vain positiivista. Tommin kanssa kaikki rullaa hyvin eikä raha-asioissakaan ole erityisemmin valittamista. Toimeen tullaan.

Ehkä se vaan on tää aurinko, joka saa mut paremmalle tuulelle. Ja mä pidän siitä. Pysyis tällaisena aina.

Suurin ahdistuksen aihe tällä hetkellä on kuitenkin tää blogi. Mä en oikein tiedä mitä mä teille sanoisin. Mä en tiedä kiinnostaako ketään. Mulla on kyllä luonnokset täynnä juttuja, mutta aina ne vain jäävät sinne, kun en päästä niitä suodattimeni läpi teille. Ehkä mä käyn niitä läpi illemmalla ja julkaisen jotain... Saa nähdä.

8 kommenttia:

  1. Täälä ilmottautuu yks jota kiinostaa :) joka päivä käyn kurkkimasa että onko uutta postausta tullut, mutta oon laiska kommentoimaan. Ja omaki elämä menny välillä syvissä vesissä. Erilaisen asian takia ku sä, mutta silti. T.9pv ikäsen rakkaan tytön menettänyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että edes silloin tällöin jaksat kommentoida :)
      Mukavaa myös kuulla, että kirjoitukseni kiinnostavat. Elämä on toisinaan rankkaa, mutta sinunkin kokemasi asiat osoittavat, että kaikesta selviää tavalla tai toisella.

      Poista
  2. Täällä ollaa<3
    Bea

    VastaaPoista
  3. No hei, haloo; tottakai kiinnostaa! Ja erityisesti sun ja Laurin suhteen kehittyminen intin aikana. (Että meneekö se niin kuin mä olen ennustanut, heh) :)
    "vanhus"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tosiaan toivon sun ennustuksen olevan oikeassa! Kiva, että jaksat seurata juttujani :)

      Poista
  4. kuulolla ollaan ada!

    VastaaPoista