Sivut

keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Kulkisitko kanssani, jos tuntisit mun heikkouteni?

Alkaa näyttää uhkaavasti siltä, että tässä käy juuri niin kuin pelkäsinkin. Laurilla on tiedossaan ensimmäiset iltavapaat, ensimmäiset lomat, omaisten päivä, sotilasvala ja kaikki, mutta mulle ei ole ilmoitettu mitään. Kaikki muut kyllä tietää. Mä en ole ylipäätään kuullut siitä miehestä yhtikäs mitään sitten sunnuntain. Yritän vielä uskoa, että hänellä on vain kiire, eikä hän ole ehtinyt ilmoittaa mulle. Ei tää kyllä siltä vaikuta. Kyllä kaikilla muilla on aikaa, kyllä kaikki muut ilmoittavat rakkailleen.

Tää aamu kului Tommin kanssa kahvitellen ja paskaa jauhaen. Mä lähinnä valitin Laurista ja Tommi hehkutti uutta naistaan. Mulla menee huonosti, Tommilla hyvin. No, onneks edes sillä.

Nyt mä istun kotona ja mietin blogia. Tahtoisin muuttaa sen ulkoasua, mutten oikein tiedä millaiseksi. Kelvatkoon tämä ainakin toistaiseksi.

2 kommenttia:

  1. Nettiä kun osaat käyttää niin sieltähän tuo tarvittava tieto löytyy. Omaisten päivä ja sotilasvala nimittäin. Ei ne pojat sieltä ensimmäisten viikkojen aikana ehdi mitään viestitellä eikä soitella. Vain jos jää illalla vapaata aikaa. Jota parin eka viikon aikana ei todellakaan ole. Kai se vanhemmilleen on jotain ilmoittanut, kysy heiltä.
    Mutta jos poika oikeasti sua rakastaa, hän ottaa sinuun yhteyttä joskus. Mun mielestä hän käyttää sua hyväkseen. Eli seksiin silloin kun hänelle se sopii. Tyttöparka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Netistä mä ne päivät näinkin ja ne on kyllä mun tiedossa, mutta ei siitä ole mitään hyötyä. Enhän mä nyt vain voi mennä sinne, kyllä mulla kutsu täytyy olla. Ja se kutsuminen taas on Laurin homma.

      Tutuille oli soiteltu jo tiistaina aamulla intistä, joten kyllä siellä sitä luppoaikaa näyttää toisilla olevan. Mulle soitettiin tänään :) Laurin äidin kanssa puhuin, mutta ei Lauri ollut ottanut häneen yhteyttä.

      Poista