Sivut

perjantai 13. kesäkuuta 2014

Henkilökohtaisesti

Tommin asiat leviää käsiin. Se on nyt niin syvissä vesissä, että mun jutut on pieniä siihen verrattuna. Mä sain selville paljon juttuja, joista Tommikaan ei vielä tiedä ja kerroin hänelle kaiken. Joo, Tommi on valehdellut mulle taas, mutta se on vain sivuseikka. Mä olen Tommin tukena nyt, kun Tommikin on ollut mun tukena niin monta kertaa niin vaikeissa jutuissa.

Tommi on pettänyt nykyistä tyttöystäväänsä Sallan kanssa joskus aikoja sitten. Tästä Salla on saanut päähänsä, että hänen ja Tommin juttu jatkuu ja Tommi jättää nykyisensä, mitä ei kuitenkaan tapahtunut. Ja nyt Salla on mennyt ja tehnyt ilmoituksen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Jep. Samaan syssyyn hän ilmoitti myös liudan muita juttuja, joista tosin varmastikaan puolet eivät pidä paikkaansa. Ja missään vaiheessahan Salla ei tietenkään maininnut kaikista niistä jutuista, mitä hän on Tommille tehnyt.

Soppa syvenee syvenemistään. Nyt vain odotellaan kutsua kuulusteluihin. Eiköhän ne heti Tommin kuulustelujen jälkeen ota yhteyttä minuun, kun olen kuitenkin oikeastaan ainoa, joka on ollut todistamassa tätä sotkua alusta lähtien.

Äh, en mä olis kaivannut mitään tällaista nyt.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti