Sivut

torstai 26. kesäkuuta 2014

Epäreilua

"Mua koskee tietää, ettet sä välitä. Että mä vain ärsytän sua, olen pelkkä häiriötekijä. Mua koskee tietää, ettei mun kyyneleillä ole väliä. Kylmästi sä vain lyöt luurin korvaan kerta toisensa jälkeen. Jätät vastaamatta viesteihin, vaikka mulla olis ihan oikeesti asiaa sulle. Jätät tulematta sovittuihin tapaamisiin ja kaadat kaiken vastuun mun niskaan. 

Mua koskee ymmärtää, että vaikka sä sanot rakastavasi, sä et taaskaan osoita sitä teoin. Sä loukkaat mua tahallasi. Mua koskee ymmärtää, että vielä vuoden jälkeen sä olet valmis päästämään irti niin helposti. Luovutat pienissäkin vastoinkäymisissä, etkä suostu puhumaan asioista. Ei sellainen suhde voi toimia.

Mua koskee niin kovin, kun sä olet niin ehdoton. Et ole valmis joustamaan missään asioissa, et tulemaan puolitiehen vastaan. Mua koskee, kun sä kuvittelet aina olevas oikeassa, olet niin äärimmäisen itsevarma. 

Mua koskee, ettei mulla ole ketään, johon voin luottaa sata prosenttisesti. Ja se on epäreilua, että sulla on minut."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti