Sivut

keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Viriviri tööttää tööttää

Stressaa. Stressaa niin paljon.

Viimeiset kouluviikot ovat kaikkea muuta kuin rentoja ja tekemistä on muutenkin ihan riittämiin. Lääkärissä saa juosta kokoajan ja rahan saaminen on taas vaivan takana. Jostain pitäisi vielä repiä minuutteja parisuhteen ylläpitämiseen ja täytyisi ehtiä vastailla puhelimeen, kun Tommi soittaa.

Mä siis olen jonkinlaisessa parisuhteessa edelleen. Me sinnitellään, pidetään kiinni viimeiseen asti. Aivan kuten Tommi tekee omassa suhteessaan. Mikään suhde mun ympärillä ei oikein tunnu toimivan tällä hetkellä. Ehkä me vaan ollaan kaikki niin vaikeita ihmisiä.

Huomenna mulla on ehkä koko viikon kiireisin päivä, mutta tarkoituksena olis myös ehtiä kirjoitella blogiin. Mä olen ollut vasta vajaa viikon täysi-ikäinen, mutta siihen liittyen olisi ainakin jotain juttua mielessä. Saa nyt nähdä, mitä saan aikaan.

Palataan huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti