Sivut

perjantai 2. toukokuuta 2014

Vedä mut suojaan, kisko mut liikkuvast autosta

Loistava päivä. Parempi kuin pitkään aikaan. Laurin kanssa kaikki on kylläkin vielä vähän kaaoksessa, mutta uskon niidenkin juttujen järjestyvän tässä viikonlopun aikana.

Jos nyt vaikka lähdetään siitä, että mulla on ruokaa. Sukulaiset muistivat mun olemassa olon ja päättivät "vähän" sponsoroida. Raha-asioista ei olis kai koskaan sopivaa puhua julkisesti, mutta puhun silti. Raha ei muka tee onnelliseksi, ja pah. Köyhien puhetta. Näillä pärjään taas hetken, enkä ole jatkuvasti nälissäni. Saan laskut maksettua pois ja velat hoidettua. Kaikki on ihan helvetin hyvin sillä puolella.

Tänään on hyvä päivä. Ei mikään muu varsinaisesti ole erilailla, kuin eilen, mutta sain muutaman pikku jutun hoidettua. Sain rahaa ja sain puhuttua Laurin kanssa.

Äh, mä olen nyt niin onnellinen, ettei minusta irtoa yhtäkään järkevää ajatusta. Palataan myöhemmin, tahdoin vain ilmoittaa, että elossa ollaan. Enemmän elossa kuin hetkeen.

2 kommenttia:

  1. Miksi postaat niin harvoin?:( tiedän että joskus siull menee niin hyvin että katsot sen olevan turhaa tai sitten siulla menee huonosti ettet vain kykene mutta ilmottaisit olevasi elossa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm... Eiköhän sulla näy mun uudet postaukset vai mitä ihmettä? Olen postannut joka päivä, aivan kuten ennenkin :)

      Poista