Sivut

perjantai 30. toukokuuta 2014

Vaik koitan parastani, satutat vaik rakastankin

Huomiselle olis luvassa mahtavia suunnitelmia. Kesäloma alkaa ja mä tahdon juhlistaa sitä. Ainoa ongelma on, että ne suunnitelmat on Laurin kanssa. Mä en usko niiden toteutuvan, ennen kuin näen omin silmin. Mä olen innoissani jo nyt ja tiedän pettyväni, jos kaikki meneekin pieleen.

Mä puhuin tänään Tommin kanssa puhelimessa. Lupasin mennä moikkaamaan häntä huomenna, jos ehdin jossain vaiheessa. Tommi on edelleen yhdessä naisystävänsä kanssa, mihin en koskaan uskonut. Hieno juttu kuitenkin.

Tänään mä olen ollut koko päivän hoitamassa asioita ja tuli koulullakin käytyä. Juttelin myös Laurin kanssa pikaisesti ja varmistin sen huomisen. Mä en malta odottaa lomaa. Tahdon vain olla ja nauttia lämmöstä.

Eipä mulla nyt just muuta, taidan lähteä lenkille, kun sää kerrankin sen sallii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti