Sivut

lauantai 31. toukokuuta 2014

Do you fuck somebody else?

Mulle on jo pitkään hoettu, että Lauri panee muuta/muita naisia. En mä suoranaisesti uskonut siihen, mutta mun täytyy myöntää, etten mä sata prosenttisena valheenakaan sitä ottanut. Niin on sanottu blogissa, mutta etenkin Tommi on siitä minulle sanonut monta kertaa.
"Sano mun sanoneen."

Juurikin sen takia, että kertoja on ollut Tommi, en ole tahtonut uskoa. Ajattelin, että Tommi vain tahtoo minut sänkyynsä. Tällä hetkellä uskon kuitenkin Tommiin hieman enemmän, kuin aiemmin. En mä vieläkään varmasti tiedä mitään, mut asiat alkavat näyttää uhkaavasti siltä. 

Tommi sanoi nähneensä Laurin aiemmin tänään baarissa. Naisen kanssa. Joo, ei siinä mitään. Mut Lauri oli letittänyt tän naisen hiuksia. Joo, outoa. Ei siinäkään silti vielä mitään. Mut kun mä kuulin tän naisen nimen, niin palaset alkoi loksahdella paikalleen.

Mä tiedän Laurin pettäneen eksäänsä. Tiedän sen tosi varmasti. Ja sattumalta tää pettäminen tapahtui samaisen naisen kanssa, kenen seurana Lauri nyt oli kuulemma ollut. Ihan jees.

Voihan se tietysti olla, että Tommi jotain kummaa kautta tietää tän pettämiskuvion ja tahtoo vaan saada mut uskomaan itseään tai jotain, mut en oikein tahdo uskoa siihen kuvioon. Outoa kuitenkin oli, että Lauri sanoi minulle olevansa liikkeellä kaveriporukan kanssa ja nyt mukana onkin vain yksi nainen. Ja nyt kun soitan, puhelin on kiinni. 

Ei nää jutut vielä todista mitään, mutta mua ahdistaa. En mä tahtois uskoa Laurista. En vaan tahtois. Kuultuani kuitenkin Tommin suusta sanat "kaikki tuntee sen miehen ja tietää sen naiskuviot" riipaisi mun sydäntä. Ei mun Lauri tekis niin. Ei se tekis niin mulle.

Miten mä otan tän asiaan puheeks? En mä vaan voi kylmästi töksäyttää "petätkö sä mua? Panetko sä muita? Onko sulla toinen nainen?" 

Kuinka törkeää sanoa niin, jos oikeasti olenkin Laurin ainoa. 

Mua ahdistaa. En mä kaivannut mitään tällaista nyt.

6 kommenttia:

  1. MAHTAVAA! JES! Helvetin hyvä, jos pettää. Lopettaisit säki sen roikkumisen. Eiku sä vaan antaisit kiltisti senki anteeks, niinku kaikki muutki kerrat, ku oot niin tossu. Tohvelisankari. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taidat olla sama kommentoija kuin eilen? Meinasin jättää kokonaan vastaamatta, mut sanon sit kuitenkin jotain.

      Minusta on ihanaa, kuinka paljon sä nautit siitä, että mulla menee paskasti. Kiva että olet iloinen :)

      Poista
  2. Kyllä sä kuule voit töksäyttää, niin mäkin olen tehnyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä jaksa aiheuttaa mitään kohtausta nyt, eiköhän kaikki selviä itsestään jos jotain on...

      Poista
  3. Muistutan, että sulla on mahdollisuus jättää julkaisematta sellaiset kommentit, jotka on loukkaavia...
    "vanhus"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen jo pitkään harkinnut laittavani kommentit hyväksynnän taakse. En kuitenkaan tahdo tehdä niin, kun silloin lukijoiden keskenäinen kommunikointi vaikeutuu, kun mulla saattaa kuitenkin kestää kommenttien hyväksynnässä silloin tällöin. Tahdon myös antaa sananvapauden teille, kun se minullakin on. Näin on toistaiseksi ainakin parempi :)

      Poista