Sivut

lauantai 31. toukokuuta 2014

Feel it rushing through you from your head to toe

Ehkä mä vaan olen sokea rakkaudesta, mut kun tuo reppana seisoi aamupalan kanssa mun oveni takana viiden aikaan aamuyöllä, niin kyllä mä päästin sen sisälle. Paskat se mitään pettää, ei se olis ehtinyt missään vaiheessa.

Tän päivän suunnitelmat kääntyivät ihan päälaelleen, mut ei se mitään. Loistava aamu silti. Käytiin hetkeks vielä nukkumaan, mä kävin hakemassa todistukseni koululta ja sen jälkeen syötiin aamupalaa oikein pitkän kaavan mukaan. Katsottiin surkeita ohjelmia televisiosta ja makailtiin sylikkäin sängyllä.

Sitten Laurin täytyi lähteä ja mä kävin kahvilla Tommin kanssa. Juteltiin niitä näitä ja suunniteltiin mahdotonta tulevaisuutta.

Nyt mä olen kotona ja mietin mitä tekisin illalla. Toisaalta tekisi mieli lähteä baariin juomaan muutama siideri, muttei kuitenkaan huvittaisi mennä yksin. Seuraa on turha etsiä, ei mulla ole ketään. Ehkä mä vaan juon kotona, teen ehkäpä ruokaa ja katson tietokoneelta jonkin elokuvan. Kuulostaa hyvältä.

Mä en jotenkin vieläkään oo sisäistänyt sitä, että mulla oikeesti alkoi kesäloma. Pari kuukautta vapaata oleskelua, helvetin jees. Se taas ei ole yhtään jees, että Lauri lähtee viiden viikon päästä.

Me ollaan muuten tunnettu tasan vuosi. Rakastan. Olen rakastanut kokoajan.

4 kommenttia:

  1. "Paskat se mitään pettää." Voi voi kuule. Jos ihminen haluaa pettää, niin kyllä se keinot ja ajan keksii siihen. Mistäs tiedät, vaikla Lauri oliski käyny nusasemassa jotain toista naista ja tuli sieltä suoraan sun luokse. Niin, etpäs tiedäkään. Sun aivot väittää koko ajan, et ei se sua petä. Ihmisillä on salaisuuksia ja todennäköisesti niin on myös Laurilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä tiedän, että pettäminen olisi ihan mahdollista. Mä en kuitenkaan tahdo epäillä sellaista nyt. Meidän kello lyö viimeisiä lyöntejään ja tahdon nauttia joka sekunnista. Vaikka Lauri pettäiskin mua, niin mä en tahtois tietää. En vaan jaksais käydä läpi sitä paskaa oloa, joka siitä mulle tulisi. Mielummin rakastan täysillä ja otan kaikki hyvät muistot talteen :)

      Poista
  2. Hyvä suhtautumistapa asiaan :) Et voita mitään olemalla epäluuloinen...
    "vanhus"

    VastaaPoista