Sivut

tiistai 27. toukokuuta 2014

Sinun kuulen sen taas sanovan, että oon sun kohtalosi

Kiirettä pitää, mutta oli pakko tulla ilmoittamaan, että olen hengissä. Ihanaa kun huolehditte!

Sähköposti on taas täynnä vastaamattomia viestejä, kirjoitan teille heti kun ehdin.

Pikaisesti vielä tästä päivästä: Tapasin Tommia nopeasti, hän on soitellut minulle eilen ja tänään varmaankin yhteensä 20 kertaa ja tahtoi nähdä tänään. Vaihdoimme kuulumiset keskustassa ja sovimme tapaavamme tässä joku päivä vähän paremmalla ajalla. Näin Laurin aamulla ja kohta olen lähdössä hakemaan häntä. Siitä nyt taas ei ole mitään takuita, että hän tulee, mutta menen kuitenkin. Mä sain tänään ajokortin.

Palataan kai huomenissa, kivaa tiistaita!

4 kommenttia:

  1. Ensin meinasin kirjottaa sulle sähköpostia vaan menee kai se näinkin. Löysin sun blogin kolme päivää sitten. Luin kaikki postaukset. Joka ainoan. Kyllähän siinä joku tunti vierähti. Hassua miten tuntuu että tiedän nyt sinusta ja elämästäsi niin paljon, sinä et minusta mitään. Voin samaistua niin moneen asiaan sinussa. Samankaltaiseen hyväksikäytön sallimiseen vain jotta tietty ihminen ei katoaisi elämästäni, pettämiseen, päihteisiin. Lähes saman ikäisiäkin ollaan. Voi ku asuisin lähempänä sinua, olisi ihana tutustua. Ite oon oulusta. Kaikkea hyvää, olet ihana <3
    -M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en vieläkään käsitä, miten joku jaksaa lukea niin paljon mun juttuja :o Arvostan!

      Voi kiitos, ihana kommentti <3 Jää ihmeessä seurailemaan!

      Poista