Sivut

tiistai 13. toukokuuta 2014

Mom

Huomenta!

Mä puhuin just äidin kanssa. En oikein osaa sanoa mitään muuta, mut puhuin kuitenkin. Ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen. Hämmentää ihan hirveesti.

Tänään mulla on vasta myöhäinen lähtö kouluun, mutta oon jostain syystä silti ajoissa hereillä. Heräsin mutsin puheluun ja nyt vaan tuijotan seinää ja mietin. En mä oikein osaa reagoida vielä mitenkään siihen, että se ihan tosissaan soitti.

Tänään mulla olis suunnitelmana mennä muutamaksi tunniksi opiskelemaan ja sen jälkeen kai Laurille.

Tää teksti ei vaan nyt lähde.. Hämmentää ihan tosissaan,

2 kommenttia:

  1. Mitä asiaa sun äidillä oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ask.fm:ässä vastasinkin tähän jo. Kaikessa yksinkertaisuudessaan hän kysyi, että mitä kuuluu. Ei pyytänyt anteeksi, ei selitellyt, kysyi vain kuulumisia.

      Poista