Sivut

keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Kaikki on paskaa paitsi kusi

Ihmiset on kusipäitä. Jokainen. Ihan vitun jokainen. Minä myös, ehkä suurin kusipää kaikista.

Mä alan ihan tosissani menettää toivon tän elämän suhteen. Mä en enää edes jaksa olla surullinen, olen vain yksinkertaisesti vihainen kaikesta ja kaikille.

Lauri lupaa ja lupaa, mut ei tuu. Tommi tekee saman, mutta tulee myöhässä. Haistattaa paskan ja lähtee menemään. Mutsi pommittaa puheluillaan, luulee mun antaneen anteeksi. En niin helposti. En tällä kerralla. En enää.

Älkääkä kysykö miks mä olen hereillä tähän aikaan. Mua vituttaa ja ahdistaa, ihan vaan siks. Tää on siis edelleen mun ilta. Eikä se aamu varmaan koskaan tuu. Elän illasta iltaan.

Tajusin tänään, että kohta on kesä. Kohta Lauri lähtee. Kohta alkaa loma. Kohta.

Mulla olis vielä yksi kalja. Mut ehkä mä olen tarpeeksi humalassa jo nyt.

2 kommenttia:

  1. Ihmiset todellakin ovat kusipäitä. Ja oikein kunnolla ovatkin. Onneksi ei nyt sentään ihan jokainen, mutta valitettavan moni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kohdalle tuntuu osuvan kaikki äärimmäisen kusipäät. Ehkä se on tarttuvaa...

      Poista