Sivut

torstai 1. toukokuuta 2014

May

Joku tuttu tietää mun blogista. Joku tuttu aikoo paljastaa mut. Tai sit mä vaan olen vainoharhainen. Tai sit joku vaan luulee tietävänsä kuka mä olen. Ei kukaan voi tietää. Ei millään.

Harkitsin jo kommenttien laittamista hyväksynnän taakse, mutta tulin siihen lopputulokseen, etten tahdo. Jos joku tosiaan tahtoo paljastaa mut, niin antaa mennä. Jos se joku ei oo vielä tämän blogin kautta tajunnut, että mulla menee muutenkin ihan tarpeeks paskasti, niin tuhotkoon sitten kaiken viimeisenkin hyvän, mitä mulla on jäljellä. Niin ne kaikki muutkin aina tekee.

Tämä päivä on kulunut lähinnä tietokoneella ollessa. Nukuin suht pitkään, kävin kaupassa ja avasin blogin. Siitä asti olen tuijottanut tekstikenttää saamatta aikaan mitään järkevää. Luonnokset ovat kyllä täynnä vaikka minkälaisia juttuja, mutten oikein tiedä mitä te tahdotte lukea.

Tänään on muuten toukokuu. Ihan jees. Ja vappu. Ihan jees sekin. Vaikkei sillä nyt mitään varsinaista merkitystä oo minkään kannalta. Paitsi kohta mä olen täysi-ikäinen. Se on erittäin jees.

Multa on kyselty melko paljon synttärisuunnitelmista. Aluksi suunnittelin vaikka mitä, olin innoissani ja niin edelleen. Tämän hetken suunnitelmat ovat kuitenkin seuraavat: ostan askin tupakkaa, muutaman siiderin ja linnoittaudun kotiin. Laitan puhelimen äänettömälle ja olen vain. En kaipaa mitään juhlia. En kaipaa ihmisiä ympärilleni, enkä onnen toivotuksia. Mä tahdon vaan olla yksin ja nauttia siitä, että mä olen vihdoin lain silmissä ihminen ja saan tehdä mitä mä tahdon.

Joo, eipä tässä kummempia. Pommittakaa mua vaikka ask.fm:ssä tai jotain. Siellä on aina mukavaa vastailla. Tai kirjoittakaa kommenttia tänne, jos tulee jotain mieleen. Viihdyttäkää mua! Ja joo, linkatkaa musiikkia. Ihan mitä vaan. Hyvät vaput vielä kerran!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti