Sivut

sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Haaste!

Mä otin itseäni niskasta kiinni ja teinkin tän haasteen nyt, vähän oikaisten tosin. Reetalle kiitos haasteesta!

11 kysymyksen haasteen säännöt:

Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
Haastettujen tulee valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa ja välittää tämä  haaste heille.
Sinun tulee kertoa blogissasi, ketkä haastat.
Et voi haastaa uudelleen sitä henkilöä, joka haastoi sinut.


Laiska Ada ei siis haasta ketään tällä kerralla, vaan toteuttaa vain kaksi ensimmäistä kohtaa. Aloitetaan ykkös kohdasta.

11 asiaa minusta:
-Olen pian 18-vuotias.
-Rakastan eläimiä ja tahtoisin pienen koiran. Elämäntilanne ei vain ole sopiva sellaiselle.
-En ole koskaan ollut niin surullinen, enkä niin onnellinen kuin kuluneen vuoden aikana.
-Ihmiset sanovat aina, että minulla on kauniit silmät. Ehkä se vain johtuu tavastani meikata ne.
-Sitä myös ihmetellään usein, kuinka aikuiselta ja itsenäiseltä minä vaikutan.
-Olen hyvä piilottamaan tunteeni.
-Vihaan olla yksin kotona.
-Poikkean massasta ulkonäölläni.
-Toisinaan pidän ulkonäöstäni ja toisinaan vihaan jokaista tuumaa itsessäni.
-Minulla on ollut värjätyt hiukset neljännestä luokasta lähtien.
-Yksin ollessani ajattelen usein englanniksi.


11 kysymystä ja vastausta:
Mitä tekisit jos saisit 50 miljoonaa?
-Jättäisin koulun kesken, lähtisin pois tästä kaupungista ja ehkä koko maasta. Ostaisin kivan asunnon itselleni ja toteuttaisin unelmia. Eläisin laiskasti, urheilisin ja söisin hyvää ruokaa. Katsoisin paljon elokuvia ja kävisin baareissa. Sisustaisin kivasti ja niin edelleen. Ei mitään suurta ja mahtailevaa, vaan laadukasta ja kivaa elämää. Voihan se tosin olla, että "raha nousisi hattuun" ja tekisin jotain ihan muuta.

Mitä haluat elämältä?

-Tästä olen postannutkin joskus kai. Perheen; miehen ja muutaman lapsen, kivan ja hyvin sisustetun kodin, työn josta nautin ja ystäviä ympärilleni. Harrastuksen ja ehkä jonkin lemmikin. Ei sen kummempaa. Huonoina päivinä tosin mietin, että haluan elää yksin ja sekoilla, leikkiä ihmisten sydämillä ja kuolla nuorena. Vähän ristiriitaisia suunnitelmia.

Mikä on oudoin tapasi?
-Varmaan se perunajuttu, josta olen joskus kertonutkin täällä. Mä rakastan raakaa perunaa. Mulla on tapana pilkkoa peruna paloiksi ja syödä sitä raakana katsoessani televisiota.

Missä asiassa koet olevasi erityisen lahjakas?
-En nyt erityisyydestä tiedä, mutta tää blogi on parasta, mitä olen elämäni aikana saanut toteutettua. En ole missään asiassa mitenkään erityisen hyvä.

Jos voisit saada jonkun yliluonnollisen kyvyn, minkä haluaisit?
-Vaikea... Ehkä tahtoisin olla näkymätön. Ja siis sillä tavalla, että voisin kulkea seinien läpi yms. Tai sitten tahtoisin lentää. Ei, en tahtoisi lentää. Se sulkisi pois sen vaihtoehdon, että voisin kuolla putoamalla.

Mikä saa sinut suuttumaan?
-Epärehellisyys ja petetyt lupaukset.

Mikä on sinusta kaunista?
-Kesä yöt ja meri. Erikseen ja etenkin yhdessä.

Jos voisit nyt samantien muuttaa jonkin asian elämässäsi, mikä se olisi?
-En osaa valita vain yhtä. Tahtoisin olla rikas, tahtoisin lopettaa opiskelun ja tahtoisin ystäviä.
 
Ketä arvostat eniten?
-En epäile hetkeäkään vastatessani tähän. Isää.

Nukutko vai valvotko mielummin?
-Njaa, riippuu vähän... Jos joudun olla yksin, nukkuisin mielummin jos vain pystyisin, mutta muuten valvon.

Mikä taruolento olisit jos pitäisi valita?
-Keiju. En tiedä miksi. Kai sen sirouden ja kauneuden takia.

2 kommenttia: