Sivut

lauantai 24. toukokuuta 2014

As long as you are with me, there's no place I'd rather be

Koko viikonloppu yksin. Onneks huomenna on viikonlopun viimeinen päivä. Lauri tosiaan tulee kotiin ties mistä vasta huomenna myöhään illalla ja sitä en sitten tiedä, milloin hän jaksaa nähdä mua. Voi olla, että viina on vienyt mehut miehestä. Hän lupas soitella eilen illalla, mut ei sitten soittanut. Kännissähän se on ollut, kyllä mä sen tiedän.

Mun päivään ei ole kuulunut mitään erityisen kehittävää. Epämääräistä vaeltelua sinne tänne, siinäpä se. Näin äitiä pikaisesti ja sain siidereitä. Ihan jees, äiti tietää mistä mä tykkään.

Mulla on vähän ikävä Tommia. Tai lähinnä mulla on kai juttuja, joista mä tahtoisin puhua sen kanssa. Mut herran puhelin on suljettuna, kuten tavallista. Ehkä se sieltä soittaa jossain vaiheessa. Tai sit ei.

Mä taidan nyt jatkaa mun päämäärätöntä vaeltelua vielä hetken ja ottaa mun siiderit seuraks.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti