Sivut

lauantai 5. huhtikuuta 2014

What if...

Mun on hyvä just nyt, just tässä. Mä pelkään vaan ihan hirveästi menettäväni tän kaiken. Mitä jos sä et ookkaan tässä enää huomenna? Mitä jos sä et tahdokaan mua tähän enää?
Jos sä lähdet, mulla ei ole ketään. Sä olet viimeinen. Sä olet ainoa.
Mitä mä teen koko sen ajan, kun sä olet armeijassa?
Viikot mä itken yksin kotona ja lasken päiviä sun lomaan ja kun se loma vihdoin koittaa, sä et jaksakaan nähdä. 
Miks maailma repii meitä väkisin erilleen?
Miks kaikki yritetään tuhota just kun mä alan olla onnellinen?
Miks kaikki viedään multa pois?

"Picture this. 
In ten years I bump into you on the street. 
I say hi, you say it back. 
I ask how your life is. 
You tell me about your wife and your kids. 
And when you do, it will break my heart. 
Not because I don't want you to be happy. 
Because that's all I want. 
But because ten years ago... 
I pictured somebody else asking how your life is. 
And you would tell them about me."

Mua ahdistaa.

"I get jealous because I'm afraid someone is going to make you happier than I do."

2 kommenttia: