Sivut

torstai 24. huhtikuuta 2014

Sometimes the only thing you can do is nothing

Mulla olis teille muutama neuvo.

Älkää ikinä tunteko mitään positiivista ketään kohtaan.
Älkää etenkään rakastako ketään.
Älkää luottako keneenkään.
Älkää odottako mitään keneltäkään.
Älkää edes poistuko kotoa.
Älkää ajatelko mitään tai ketään.
Olkaa vain tunteettomia ihmiskimpaleita vailla minkäänlaista elämää.
Silloin teitä ei satu.

Mun olis pitänyt tehdä just nimenomaan niin.
Ja lienee sanomattakin selvää, että mä en tehnyt.
Ja nyt se kostautuu.

Oh god I miss him

6 kommenttia:

  1. Kuule Ada, miten jos alkaisit vihdoin kehittämään nitä tunteita itseäsi kohtaan, ja samalla lakkaisit siirtämästä niitä tunteita, eli omaa paska, toisten niskaan?

    Ei Sallla, Tommi tai Lauri ole paskoja muutoin kuin siten, että annat heidän kohdella sua kuin paskaa.

    Jos sinä päätät kohdella sua hyvin, se tarkoittaa, että vaadit muidenkin kohtelevan sua hyvin. Mutta jos päätät kohdella nuorta elinkelpoista ruumista päin persettä, niin miksi ihmeessä ihmiset sun ympärillä tekisi toisin.

    Kaikki maailmassa palautuu omiin valintoihin, haluttiin tai ei. Syyllisiä ei muualta löydy. Itku ei auta markkinoilla, ei edes lääkemarkkinoilla.

    Sinä sen tien valitset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun käsissänihän kaikki loppujen lopuksi on. Mutta mitä jos en jaksa? Mitä jos olen vain liian heikko muuttamaan asioita? Tiedän, että menetän sekä Tommin, että Laurin, jos muutun. Niin minun pitäisi tehdä, mutta olenko sitten onnellinen, jos olen yksin? En usko.

      Vihaan itseäni ja annan muidenki tehdä niin. Niin on helpointa.

      Poista
  2. Aika jyrkästi sanottu nuorelle, herkälle ihmiselle...Kai tässä on aika paljon kyse siitäkin, että Adan ympärille on jostain syystä valikoitunut vääränlaisia ihmisiä. Ja siitä, että hän ei saa riittävästi oikeanlaista tukea niiltä ihmisiltä, joilta sitä kuuluisi saada (erityisesti vanhemmiltaan) Pärjäile, Ada, sinnittele taas; ehkäpä se huominen näyttää vähemmän synkältä!
    Toivon sydämestäni parempia, keväisen aurinkoisia päiviä sinulle <3
    "vanhus"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen heikko ja vahvat ihmiset aistivat sen. Kerään ympärilleni vahvoja ihmisiä, eikä se yhtälö vain toimi. Heikko on aina heikko. Heikko jää aina jalkoihin.

      Parempi päivähän tänään on, niin siinä aina käy. Mutta entäs huominen? Kuinka sinnittelen huomisen, jos se onkin taas eilistä pahempi?

      Kiitos <3

      Poista
  3. voi ada. mulla olisi sulle niiin paljon kerrottavaa omasta tilanteestani, mutta olen aika voimaton..... :( toivottavasti sä pärjäät! laita mulle vaikka kikissä viestiä jos siltä tuntuu. olet tärkeä <3

    - xxxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun piti jo eilen laittaa viestiä sulle, mutta en vain ole saanut aikaiseksi. Niin paljon tehtävää, niin vähän voimia. Puhutaan heti kun jaksan, nyt juuri en kuitenkaan kykene. Sinä myös olet tärkeä <3

      Poista