Sivut

perjantai 25. huhtikuuta 2014

Mitä jos meteoriitti tippuu päähäsi ennenkuin ehdit sanoa ne kaikkein tärkeimmät sanat?

En tiedä kuinka kauan jaksan tätä.

Huono päivä - hyvä päivä - kaks huonoa päivää - hyvä päivä - kolme huonoa päivää.

Onneks edes tänään on hyvä päivä. Otin koulusta omaa lomaa, en vaan jaksanu raahautua sinne. Nukuin pitkään, Lauri vieressäni. Joo. Yhdessä ollaan taas.

Mä olen aina nauranut on-off -suhteille ja nyt mä olen itse sellaisessa. Repii hermoja ihan kohtalaisesti. No, ei voi mitään. Ei jaksa tehdä mitään. Mä pärjään näin. Mun on pakko pärjätä näin.

Ei mulla mitään oikeaa asiaa ollut, tulin vain ilmoittamaan, että selvisin tähänkin päivään hengissä. Ihan jees itseasiassa. Ainakin hetkellisesti.


2 kommenttia:

  1. Jaksa vaan Ada! Aina edessä on kuitenkin jotain parempaa. Ei ehkä mitään tajunnan räjäyttävää onnea, mutta jotain kuitenkin. Muista että me kaikki ollaan täällä sun tukena ja yritä ajatella positiivisesti. Vaikka se on varmaan todella hankalaa, yritä silti sillä positiiviset energiat vetävät puoleensa positiivisia asioita. Sä elät kuitenkin vaik kerran, muistatko? Kaikkea hyvää Ada<3 Bea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana <3

      Kerran täällä tosiaan vain ollaan, se meinaa unohtua aina. Kiitos <3

      Poista