Sivut

lauantai 12. huhtikuuta 2014

So pour a shot in my glass cause it makes everything better

Luoja. Muuta mä en osaa sanoa. Voi luoja.

Olen yhä Tommin kämpillä, yksin tällä hetkellä. Olen nukkunut melkein koko päivän ja jossain vaiheessa Tommi on kadonnut töihin. Vessan peilissä oli lappu 'tuun kasilta', joten silloin lienee sopiva aika pummia häneltä kyyti kotiin. Hän jotenkin kummasti arvasi minun voivan pahoin, kun jääkaapin oven sijasta liimasi tarralapun vessaan. Ihan oikea arvaus.

Olen jossain vaiheessa lähettänyt Laurille kolme viestiä ja soittanutkin muutaman kerran. Jälkimmäisen puhelun kesto näyttää olevan yli kolme minuuttia, mutta minulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa käydystä keskustelusta. Molemmat viestit ovat saapuneet vasta tämän jälkeen, joten se helpottaa vähän. Sovussa ollaan näköjään, ai kiva. Kahvittelua luvassa sunnuntaina, jos hän ei ole töissä. Töissä? Missä? En minä tiennyt hänellä olevan töitä. No, ihan kiva silti.

Nyt minun täytyy ehkä raahautua suihkuun, jotta näytän edes jossakin määrin hengissä olevalta, kun Tommi tulee kotiin. Palataan myöhemmin hieman selkeämmillä ajatuksilla!

2 kommenttia:

  1. Huolestuttavaa, jos käytät alkoholia niin, että et esim. muista käymästäsi puhelinkeskustelusta mitään...Alkoholi on mielestäni ok, mutta kohtuudella käytettynä. Jos otat jatkossakin niin, että muisti menee, saattaa se sotkea ihmissuhdekuvioitasi entistä enemmän. (Ja sitähän me kumpikaan emme varmasti toivo) <3
    -vanhin lukijasi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kohtuudesta ollaan kaukana tällä hetkellä. Humalan hakuistahan tämä juominen on, mitäpä sitä kiertelemään. Minun on paha olla ja pakenen todellisuutta alkoholilla. Tuhoan muistoja. Tiedän kuitenkin pidemmän päälle tämän sotkevan kaikkea vain entisestään, joten eiköhän tämä nyt taas jäänyt tähän yhteen viikonloppuun vähäksi aikaa...

      Ihanan aktiivinen kommentoija olet ollut viimeaikoina, kiitos siitä <3

      Poista