Sivut

torstai 17. huhtikuuta 2014

No olisitko haavoittumattomana onnellinen?

Tommilla on nainen.
"Voisitsä tulla käymään vaikka kahvilla tässä meillä kun sä pääset koulusta, ihan pikaisesti vaan, mä haluaisin esitellä sulle yhden ihmisen?"

Mä ihan rehellisesti voin sanoa olevani onnellinen Tommin puolesta.

Kaunis nainen ja oikein hyvältä ne näytti yhdessä. Ovat tunteneet kuulemma yläasteelta lähtien ja nyt alkaneet pitää yhteyttä uudelleen.

Mä niin toivon, että tuosta jutusta tulisi jotain ja ettei se nainen sitten myöhemmin osoittaudu ihan lahopääksi, niin kuin Sallan kanssa kävi. Mustasukkaiselta hän ei ainakaan vaikuttanut, kun Tommi minut esitteli parhaana ystävänään. Ja sitähän minä kai olenkin.

Kun olin kävelemässä kotiin, tuli Tommilta vielä viesti.
"Kiitos kun kävit, se oli tosi tärkeää mulle. Soitellaan tässä joku päivä, oot rakas♥"

Nyt aletaan vihdoin olla siinä tilanteessa, mitä minä olen kokoajan tahtonut. Tommilla on parisuhde, minulla on parisuhde ja me olemme silti ystäviä, julkisesti jopa. Salla alkaa jäädä pois kuvioista vihdoin ja kaikki on loistavasti.

Minusta ja Laurista puheen ollen, uskaltaisin sanoa, että meillä menee nyt paremmin kuin koskaan. Humalassa tuosta miehestä saa irti enemmän kuin osasin kuvitellakaan, eikä minun tarvinut edes udella. Aitoja tunteita alkoi virrata sanoina ulos hänen suustaan jo muutaman kaljan jälkeen ja juuri ennen sammumistaan hän vielä kertoi asioita, joita en ole ennen hänen suustaan kuullut.

Hän myönsi olevansa kusipää, pahoitteli huonoa käytöstään aiemmin ja kertoi, että rakastaa. Hän kertoi pelkäävänsä, että menettää minut tai etten tahdokaan häntä enää. Armeija pelottaa häntä myös, eikä hän tahdo sen repivän meitä erilleen. Häntä harmittaa hirmuisesti kaikki menneet riidat ja selvittämättömät asiat ja hän tahtoo tehdä töitä tämän suhteen eteen. Hän myös myönsi olevansa huono puhumaan asioista ja suuttuvansa liian helposti, mutta hän aikoo parantaa asiaa. Viimeisenä hän vielä kertoi, kuinka hän tulee sairaalloisen mustasukkaiseksi todella helposti ja se ärsyttää häntä itseäkin.

Sanoin kaiken olevan ihan hyvin. Sanoin meillä olevan vielä aikaa, eikä tulevaisuutta pidä murehtia liikaa. Sanoin mustasukkaisuuden olevan merkki tunteista ja sanoin rakastavani.

Kyllä tästä vielä hyvä tulee ♥

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana kirjoitus! Oon tosi onnellinen sun puolestasi! <3 Kuten olen ennenkin sanonut, niin olen melko varma siitä, että armeija tulee tekemään vielä Laurille hyvää. Koittakaa nyt vaalia suhdettanne siihen asti, niin hyvä tulee :) (Armeijassa ollessaan Lauri tulee kaipaamaan sua kovasti ja odottaa malttamattomasti sitä hetkeä, kun taas pääsee lomille sun luo.)
    "vanhus"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Toivon tosiaan sinun olevan oikeassa tuon armeijan suhteen, koska se on viime aikoina ollut melko suuri stressin aihe niin minulla kuin Laurillakin.

      Poista
  2. Oi että! Ihanaa, että sulla menee vihdoin hyvin. Oon niin hirveen tyytyväinen ja onnellinen sun puolesta! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin hetkellisesti menee joo paremmin kuin pitkään aikaan ja alan olla tavoitteissani ihmissuhteiden suhteen. Kiitos <3

      Poista
  3. Mä olen kans tosi iloinen aina kun mies kehuu tai kertoo asioita humalapäissään. Jotenkin niin romanttista. Vielä romanttisempaa on aamu: se sama kundi on oksentanut mun lattialle ja häipynyt ja puhelinnumero, jonka se jätti, oli vielä väärä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhdenillan juttujen kääntöpuoli, kyllä vaan. Tässä oli onneks kyseessä jo pidempi suhde :)

      Poista