Sivut

keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

93 faktaa minusta

Askissa minulta pyydettiin muutama päivä sitten "faktoja minusta" -postausta ja nyt vihdoin toteutan sen. Minun piti julkaista tämä teksti jo aiemmin, mutta minulla oli suuria vaikeuksia keksiä mitä sanoisin, enkä tahtonut julkaista vain muutamaa faktaa. Hirmu vaikeaa kertoa mitään, kun ei kuitenkaan tahdo olla liian tunnistettavissa. Toivottavasti tykkäätte kuitenkin näistä, mitä nyt keksin tähän, vaikka ne ovatkin kai vähän epäolennaisia. Osa on teille jo tuttuja, mutta menköön. Tämä saa nyt luvan toimia samalla ns. esittelynä minusta!

1. Blogissa nimenäni toimii Ada (Amalia), joka on täysin tuulesta temmattu, mutta kyllä saman tyylinen kuin oma nimeni.
2. Täytän kesän alussa 18!
3. Rakastan eläimiä, mutta minulla ei ole lemmikkejä.
4. Koulussa vahvuuksiani ovat taideaineet, heikkouksiani ovat biologia ja maantieto.
5. En harrasta tällä hetkellä mitään, eikä minulla ole oikeastaan edes halua aloittaa mitään harrastusta.
6. Tai kai blogi lasketaan, en vain voi koskaan kertoa siitä kenellekään.
7. Kirjoitan muutenkin niin paljon, että käteni ovat kokoajan kipeät tai vähintään ihan mustetahroilla.
8. Minulla ei ole ystäviä.
9. Vaikutan kuulemma ulospäin itsevarmalta, mutta olen kaikkea muuta.
10. Viihdyn paremmin poikien, kuin tyttöjen kanssa.
11. Olen silti melko tyttömäinen tyttö.
12. En ole koskaan seurustellut vakavasti.
13. Tällä hetkellä parisuhdestatukseni on vähintäänkin epäselvä.
14.  20-vuotias Lauri tuossa kyljessä kuitenkin tuntuu melko usein olevan kiinni.
15. Myös 23-vuotias Tommi on kanssani suhteellisen usein ja häntä kai voisi jollakin tavalla nimittää ystäväksi nykyään.
16. En ole koskaan ymmärtänyt kenenkään ajatuksia niin hyvin, kuin Tommin.
17. Välillä tuntuu, kuin pääsisin hänen päänsä sisälle.
18. Ajattelen usein englanniksi ja muotoilen ajatukseni runojen muotoon.
19. Syön lämpimän ruuan ehkä kerran kuussa.
20. Olen laihtunut yläasteen jälkeen noin kymmenen kiloa.
21. En silti ole tyytyväinen vartalooni.
22. Minun pitäisi valmistua ylioppilaaksi noin vuoden päästä.
23. Ensimmäiset kirjoitukset ovat syyskuussa, iik!
24. "Perheeseeni" kuuluu isä ja pikkuveli.
25. Asun yksin.
26. Minulla on tosi vähän sukulaisia.
27. En aio viettää syntymäpäiviä kuin korkeintaan lähtemällä baariin joko Laurin tai Tommin kanssa, tai molempien kanssa peräkkäisinä päivinä.
28. Saan luultavasti heinäkuussa ajokortin.
29. Olisin mielummin töissä kuin koulussa.
30. En tiedä mikä on unelma-ammattini.
 31. Minusta on tehty keskustelu nettiin viimeeksi muutama viikko sitten.
32. Saan tasaisin väliajoin lukea keskustelupalstoilta, että olen huora.
33. En ole koskaan ottanut maksua seksistä.
34. Tosin tällä hetkellä olen jonkin verran velkaa Tommille, mutten ole tehnyt mitään palveluksia niiden rahojen eteen.
35. Tommin asunto on minulle kuin koti, myös Laurilla on tosi mukavaa.
36. En viihdy omassa kodissani.
37. Minulla ei koskaan ole ruokaa jääkaapissa.
38. Kirjoitan vähintään kerran päivässä puhelimeni muistioon kauniita lauseita, jotka hyppäävät mieleeni yhtäkkiä.
39. Kirjoitan päiväkirjaa miltei joka päivä.
40. Kuuntelen musiikkia melkein kokoajan.
41. Rakastan öistä kaupunkia ja kävelenkin usein yksin keskustassa, kun en saa unta.
42. Minulla diagnosoitiin hetki sitten eräs sairaus, mutta se ei liity mielenterveyteen.
43. Tahtoisin mennä psykologille, mutten uskalla.
44. Olen varma, että jos kertoisin kaiken mitä mielessäni liikkuu, saisin hullun paperit samantien.
45. Tasapainottelen normaalin painon ja alipainon rajalla.
46. Blogi pääsee tärkeimmät asiat elämässäni -listan seitsemännelle sijalle.
47. Muut kuusi ovat perhe, oma asunto, Lauri, Tommi, onnellisuus ja terveys (haha, mikä terveys?).
48. En osaa laulaa, mutta teen sitä yksin kotona.
49. Tommin kanssa nimitämme toisiamme rakkaksi ja vitsailemme "tulevasta parisuhteestamme" kokoajan.
50. Se on meidän tapamme pysyä järjissämme.
51. Tommi tietää minun rakastavan Lauria ihan hillittömästi.
52. Tommillakin on kai uusi nainen. Ja minä olen onnellinen siitä.
53. Aina kun suutun, Lauri sanoo minua enkeliksi.
54. Jos en sen jälkeen lepy, hän suuttuu.
55. Olen riippuvainen puhelimestani.
56. Ja lääkkeistä.
57. Minulla oli vuosi sitten kai jonkinlainen alkoholiongelma ja hetkittäin pelkään ajautuvani siihen kierteeseen uudelleen.
58. Kesä tulee olemaan vaikea sen kannalta.
59. Tommi on entinen alkoholisti ja hänen seuransa tuskin on kovin ihanteellista minulle.
60. Lauri lähtee armeijaan kai kesällä, jolloin 18-vuotiaan Adan elämään kuuluvat baarit ja Tommi.
61. Paitsi jos löydän töitä sitä ennen. Pitäisi kai hakea...
62. Olen saamaton.
63. En tykkää puhua puhelimessa kenenkään muun, kuin isän ja Tommin kanssa.
64. Tekstaan mielummin.
65. Lauri ei koskaan vastaa viesteihini ja vihaan sitä.'
66. Minulla on aina ollut vaaleat hiukset, olen vain itse värjännyt niitä vielä vaaleammiksi.
67. Tällä hetkellä ne ovat hieman yli olkapäiden ja tahtoisin niistä pidemmät.
68. Meikkaan melkein joka päivä.
69. Olen vähän alle 170cm pitkä.
70. Lauri on minua kai 5cm pidempi ja Tommi hieman enemmän.
71. En voisi seurustella lyhyemmän miehen kanssa.
72. Olen nirso ruuan suhteen.
73. Olen harrastanut balettia.
74. Lempivärini oli ennen lila, mutta nykyään tykkään harmaasta ja vaaleanpunaisesta.
75. Pelkään hyönteisiä.
76. Ja korkeita paikkoja. Ja pimeää. Ja yksin nukkumista.
77. Minun pitäisi ostaa leveämpi sänky.
78. Rakastan herätä pusuihin ja nukahtaa kun tukkaani silitetään.
79. Lauri tekee niin aina, kun olen surullinen.
80. Toisinaan hän on hyvä kuuntelija ja löytää juuri ne oikeat sanat, mutta usein miten hän ei jaksa keskittyä kymmentä sekunttia kauempaa.
81. Ennen olin mustasukkainen, mutta suhteeni Tommiin opetti minut pääsemään eroon siitä. Nykyään en ole sitä lainkaan.
82. Lauri taas on juuri päinvastainen. Jo pelkkä toisen miehen moikkaaminen saa hänet tarraamaan minusta tiukemmin kiinni.
83. Emme koskaan tee Laurin kanssa mitään järkevää, makaamme vain sohvalla ja katsomme televisiota.
84. Tahtoisin muuttaa pois tästä kaupungista Laurin kanssa.
85. En kuitenkaan tahtoisi ainakaan vielä pois Suomesta, täällä on niin paljon nähtävää.
86. Käytän aina sormuksia ja kaulakorua.
87. Lakkaan myös kynnet vähintään joka toinen päivä.
88. Minulla ei ole elämää.
89. Tahtoisin olla parempi kirjoittaja, vaikka tiedän, etten nytkään ole ihan surkea.
90. Hymyilen tietokoneen näytölle aina saadessani uusia kommentteja tai sähköpostia.
91. Puhun yksinäni.
92. Uudet lukijat aiheuttavat aina hillittömän tuuletuksen.
93. Rakastan teitä ♥

Kertokaa ihmeessä, jos jaksoitte lukea loppuun asti ja kertokaa myös, tuliko joku kohta yllätyksenä!

4 kommenttia: