Sivut

sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Muistot on kalleinta kultaa

Mitä mitä mitä!! Mä tajusin just äsken, että viime keskiviikkona, 2.4 oli tän hetkellisen päähän piston yks vuotis synttärit!

Toinen huhtikuuta kakstuhattakolmetoista mä keksin, että joo, rekisteröidyn tässä aikani kuluks bloggeriin. Istuin tuolloin kotona ja odotin Tommia, kuten tavallista. Elämäni oli pudonnut raiteiltaan, eikä mulla oikeastaan ollut ketään, kenelle puhua siitä. Tuolloin salailin vielä melko paljon asioita teiltä, enkä uskaltanut kertoa kaikkea niin kuin asiat oikeasti olivat.

Päivää ennen blogini perustamista olin ottanut sen ratkaisevan askeleen Tommin kanssa, eikä paluuta enää ollut. Pettäminen oli silloin virallista, eikä mitään voinut enää perua. Ajatukset pyörivät päässäni kuin hyrrä ja minun oli pakko päästä purkamaan ne johonkin. Niinpä loin blogin. Julkista tästä ei koskaan ollut tarkoitus tulla, vaan lähinnä oma pikku päiväkirja minulle, mutta jostain kumman syystä julkistin kuitenkin kaiken.

Suureksi yllätyksekseni myös kiinnostuneita löytyi ja aloin itsekin pitää tavastani kirjoittaa. Jokaisen uuden lukijan kohdalla hihkuin ääneen ja hymyilin kuin hullu koko loppu päivän. Teen niin edelleen!

Blogin nimen ja käyttäjänimeni alkuperästä minulla ei ole mitään käsitystä. Ensimmäinen mieleeni tullut sai luvan kelvata ja tämähän se oli.

En aluksi uskonut itseeni bloggaajana lainkaan ja olen ylittänyt omat ja kaikkien muidenkin odotukset. Tässä sitä ollaan yhä, vuotta myöhemmin. Miltei joka päivältä kuluneen vuoden ajalta löytyy teksti ja ajatuksia on kirjoitettu ylös ihan laidasta laitaan. Olen kehittynyt kirjoittajana ja muuttunut ihmisenä. Olen oppinut ajattelemaan erilailla ja saanut mahtavia neuvoja ja rakkaita nettituttuja teistä lukijoista!

Kertokaahan nyt vuoden jälkeen, että mitä mietteitä siellä ruudun toisella puolella on. Mitä ajattelette minusta ja blogistani? Plussia ja miinuksia kenties? Mieleen jäänein/suosikki postaus? Ihan mitä vain teillä ikinä tulee mieleen tästä kuluneesta vuodesta sanoa!

Edit. Taas uus ulkoasu ja mä rakastan! Entäs te?

2 kommenttia:

  1. Mä rakastan sun tapaa tuoda sun tunteet esille tekstin kautta. Rakastan sitä, miten saat ajatukset puettua sanoiksi. Mä rakastan sitä, että löydän teksteistäsi joskus itseni - nuoren, elämäänsä eksyneen tytön.

    Edelliseen postaukseen krittisesti kommentoineena voin silti sanoa nuo sanat sinulle rakkaudella. Olet ihana! <3

    - suvi

    VastaaPoista